28

Follow my blog with Bloglovin



Ma 10:25 perckor megszülettem. 28 éve. El sem hiszem!
Hihetetlenül sok dolgot éltem meg, rengeteg sérelem, kudarc, jó élmény és boldogság ért az életemben, amikből rengeteget tanultam. Mégis úgy vagyok vele, hogy akkor pörgessük csak vissza szépen az egészet és újra szeretném élni az életem első 28 évét!
Mert jó dolog volt gyereknek lenni, megélni akkor a szépet és a különlegeset a mostanival ellentétben, amikor mindig félre kell ugrani a rohanó emberek elől és a vacsoránál azon ríni, hogy bakker, mennyire elszaladt ez a rohadt nap+szétvet az ideg!
Szóval igen, újraélném és ugyan nem sok mindenen, de változtatnék egy-két dolgon. Csak amolyan finomhangolásos módszerrel, nem radikálisan, kizárólag a tökéletesítés elvén.

Bika vagyok, annak minden rossz tulajdonságával: önfejű, makacs, önző, őszinte. Talán emiatt is vagyok oly' kevés emberrel körülvéve, de ők viszont mindig tudják, hogy tőlem nem kapnak hazugságot, ámítást, műmosolyt. Csak a csúf nyers igazságot :)))

Na, most már kiérzelgősködtem magam és számot vetettem a dolgokról, holnaptól ismét a régi mederben folyik tovább a blog, nem kell aggódni :D

Lassan kisétálunk a zurammal a kistarcsai napokra, megnézem én ezt a Fluor Tomi gyereket meg a Hooliganst, a kettő között pedig anyum által sütött máktortával mérgezem magam yeah! :)))




Élvezzétek a napsütést, sétáljatok egy hatalmasat, már csak az én kedvemért is és ugráljatok erre a számra - ez most nekem nagyon begyere! :)


Pusza: Reni+1 év

Megjegyzések

  1. Nagyon boldog születésnapot! :-))))))

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot kívánok! Ha szabad ilyet mondanom,(és nem bántalak meg) nem tűntél 28 évesnek. 24-25 körülinek gondoltalak.
    Jó kistarcsai napokat, én idén hanyagolom szerintem! Betesznek a vizsgák és a zh-k, meg amúgy is akkora a hangzavar és a részegen sétafikáló 16 évesek, hogy már este 8-kor egymásra/ról borultak lefele az állomáson, majdnem a hév elé...mert ugye ha be vagy tintázva és nem tudsz Magadról este 8kor, az menő! :) Apropó hangzavar: így már tuti nem fogok aludni! Eddig se volt tervben, de így már pláne nem, hogy megy ez a zenebona...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj de drága vagy Andus, köszönöm a bókot! :)
      Az az, végignéztem én is a mostani tarcsai tiniket, hááááát...

      Törlés
    2. Ez a hááááát valami olyasmit takarhat, hogy "nem megyek én nyugdíjba, hogyha ezeknek a fizetéséből vonják le az én kis nyugdíjamat, mert valami Taigetosz pozitívnak tűnnek"..:D ?
      Remélem jól szórakoztál! Viszont azt sajnálom, hogy így akkor nem taliztunk. Pedig írtam neked még levelet is valahol, csak úgy tűnik elveszett az éterben. Elnyelte a Google+ :D

      Törlés
    3. Ezt én sem írhattam volna szebben :)))
      Leveleeeeeeeet? OMG, nem találtam a gmail-fiókomban mailt Tőled :((( Elküldöd mégegyszer? Köszi!

      Törlés
  3. Nagyon boldog szülinapot kívánok! :)
    Még pimaszul fiatal vagy ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon drága vagy, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  4. Boldog születésnapot, így utólag is, nem voltam neten pár napig, mert a Balatonon napoztam. Jók voltak a koncertek? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a köszöntést :)))
      Hmm, Fluor Tomika semmit nem hozott, a Hooligans pedig nekem édeskevés volt+az időjárás is idő előtt lefújta a koncertjüket, evvan :D

      Törlés
    2. Hát, akkor koncertileg nem sikerült jól, de amúgy igen, és ez a lényeg :-)

      Törlés
    3. Így igaz, majd legközelebb én koncertezem :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt