Zsákmányos bejegyzés - 2 hét termése

Follow my blog with Bloglovin

Halihó Csajszikák!

Elhoztam Nektek 2 hét bevásárlásának termését 1 bejegyzésben. Van ebben kertészeti cucc, sminkes termék, kaja-pia-zongora, szóval minden :)
Délutánra beköltöztem az egyik kerti pihenőszékbe a cuccaimmal, úgyhogy fotózás közben tudtak relaxálni egy picit:



Reserved: a ruhatáram nem tartalmazott blézert és ezt a problémát sürgősen orvosolnom kellett. 8.995 forintért vettem ezt a fehér cukiságot, nagyon kényelmes és életemben először nyilatkozom ilyen pozitívan egy ilyen ruhadarabról! Kényelmes benne dolgozni, rohangálásra és számítógép előtt görnyedésre is kiváló!

Csak hogy ne maradjon egyedül, egy bronz színű karkötőt passzintottam mellé, 1.995 forintért jött haza velem. Mivel szerelem volt első látásra, ezért nem vártam meg hogy leakciózzák. Bronz színű háromszögek rugalmas gumi csuklópántra fűzve: telitalálat és nincs görcsölés a méretezés miatt :)



Shopline.hu: lejáratközelbe kerültek a törzsvásárlói pontjaim, így 4.990 forintért+törzsvásárlói pontokért megkaptam a Jamie Oliver-szettet, benne tésztával, modenai balzsamecettel, pirítós-feltéttel, stb. Ha Nektek is vannak korábbi könyvvásárlás után automatikusan járó pontok, itt Jamie-re be tudjátok váltani.



Szépségbolt.hu: 5.000 Ft feletti vásárlásnál díjmentes volt náluk múlt 7végén a kiszállítás, így többek között Anyák napjára költöttem el a felesleges (váháhá :D) ötezresemet:

Helia-D ajándékcsomag
L'Oréal Casting Creme Gloss duplacsomag: jeges trüffel-árnyalat
Greenland body butter: papaya-lemon



AVON: tavaly nyár óta fájt a fogam erre a karra tépőzározható telefon/mp3/kulcs/zsepitartóra, de az első percben elkapkodták, úgyhogy amint megláttam a katalógusban, azonnal megrendeltem 999 forintért és volt készleten! Nagyon boldog vagyok!

549 Ft (?) körül volt leakciózva az Ultra colour rich rúzsa, mocha madness árnyalatban rendeltem meg, mert hiányoznak a bronzos-barnás rúzsok, a vöröseket nem tudom megszokni.




The Body Shop: Aréna Szerda napján randizott a zuram a legjobb barátjával, amíg várt rá megkértem, hogy szaladjon be az üzletbe és kérjen a csajoktól olyan testradírt, ami nem a csokoládés (olyan filmréteget képzett a bőrömön amit nem túlzottan lájkoltam). Így estére ezzel a kókuszos testradírral érkezett haza, majd' kiugrottam a bőrömből - mondtam már, hogy kókuszfüggő vagyok? :)



Müller: sosem volt még kozmetikai tükröm, ez a szépség 7-szeres nagyításra képes, ráadásul akciós volt, ráadásul az utolsó darab, így nem hagyhattam ott. Amint hazaértünk, azonnal: tükör asztalra leállít, alany eléül, 40 percig pórusvizslatás és b.sztatás. Imi messzire elkerült, azt mondta látta, mennyire nagy munkában vagyok :PPP

L'Oréal Sublime Glow sminklemosó arctisztító tej: akciós volt, 1.200 Ft magasságában, ez fogja váltani a nemrégiben véleményezett sminklemosó kendőimet, még sosem volt ebből a márkából sminkeltávolítóm. Kíváncsi vagyok.

Tony&Guy Textúráló spray tengeri sóval - 2.790 Ft: katasztrófálisan lelapult a hajam a hajmosást és beszárítást követő reggelre, már ott tartottam hogy nem fogok aludni csak hogy tartson valamennyit a hajam. Nem tudom, fog-e rajta segíteni ez a spray, mindenképpen beszámolok róla!





Bauhaus: a blogíráson kívül ezer és ezer dolgot művelek, például metszek egy csomót a kertben. A régi, rozsdás és kényelmetlen foglalatú metszőollók csúnya vízhólyagokat eredményeztek a kezemen, illetve jóval kevesebb ideig bírtam velük a munkát. Tavaly már kaptam egy kis helyes fekete színű metszőollót, de azt sokat használja a zuram, így összecsomagolva (3.500 Ft körül volt kb.) adtak egy cuki orgonalila Fiskars metszőollót, színben harmonizáló ültetőfával. Na most mondjátok, hogy nem édes! :D




Nos, nagybevásárlást tartottam, szerintem egy időre bőven elegendőek lesznek ezek a cuccok!
A fentiek közül megvan Nektek valamelyik?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt