Zenék újrakezdéshez

Follow my blog with Bloglovin

Kevesen tudják rólam, hogy hihetetlenül függök a zenétől. Rettenetes mértékben képes vagyok zenehallgatással feldolgozni egy-egy lelki válságomat, csalódásomat, egyedüllétemet. Van aki egy ültő helyében elszív egy doboz cigit vagy letol 1 liter vodkát, de én nem ez a fajta vagyok. Rengeteg dolgot magamban tartok, én kattogok rajta egyedül, nem beszélem rongyosra a számat, hanem helyette újra meg újra lepörgetem magamban az eseményt.
Na, ilyenkor cuppannak rá a fülhallgatók a fülemre nem kis hangerőn. 30-40 percet eltöltök így és klasszisokkal jobban vagyok. Normális dolog-e vagy sem, nekem segít.

Zenékből is megvannak nálam a típusok, mikor milyen mjúzikra van szükségem. Ha virtuálisan darabokra szaggatom és ezután újra össze kell raknom a lelkemet, akkor az alábbi zenék jöhetnek szóba:















>




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt