Yves Rocher áprilisi törzsvásárlói akció - beszerzőkörút

Follow my blog with Bloglovin

Törzsvásárlói kártyával+a havonta érkező törzsvásárlói képeslappal 30, 40 illetve 50% kedvezményt adnak egy szépségápolási-, egy smink- és egy legnépszerűbb termékükre az Yves Rocher üzleteiben. Emellett minimális összegért egy csak törzsvásárlóknak járó "ház ajándéka" is jár, ebben a hónapban 790 forintért egy 3-részes tároló-szett.

Raminál láthatjátok élőben ezeket a tárolókat, én most képekben mutatom meg Nektek a beszerzett Yves Rocher termékekkel együtt:



A fenti kupachoz képzeljetek hozzá egy orgona illatú tusfürdőt (erre kaptam a 30%-os kedvezményt), anyukámnak az orgona az egyik kedvenc illata és ezzel a tusfürdővel leptem meg születésnapja alkalmából illetve a Hobbit című könyvvel, valamint egy 12-szeletes, fehércsokoládés és epres amerikai csokoládétortával.


Reszkess narancsbőr: feszes combok krémzselé 7.990 forint helyett 4.990 forint, amihez automatikusan járt a mellette lévő karcsúsítást segítő testradír (ajándék értéke 1.890 Ft), alig várom hogy nekiláthassak a narancs-szüretnek! :D

Nutritive Végétal arclemosó zselé bőrkiszáradás ellen: abszolút nem volt betervezve ez az arclemosó, mert még van a másik, szintén Yves Rocher arclemosóból+egy Garnier+egy Neutrogena, de ha már adták rá azt a kedvezményt, valamint minden egyes arctisztításom után vízért kiált a megviselt, kiszáradt bőröm, akkor miért is ne? :) 40% kedvezménnyel 1.380 forintba került és ha olyan hosszú ideig kitart mint a másik arclemosó, akkor már csak emiatt is nagyon megéri az árát!



A sminkcuccos kedvezményt erre a pirosítóra lőttem el, 40% kedvezménnyel 1.734 forintba került, ajándékba pedig (380 forintos vásárlás felett) lehetett választani 4-féle miniatűr körömlakkból, én erre a korall-narancs-árnyalatúra csaptam le:




A törzsvásárlói képeslapon megtévesztő volt, teljesen abban a hitben voltam amíg meg nem láttam Rami videóját ezekről a tárolókról, hogy vastag, textil tárolódobozokról van szó. De nem. Amolyan hangos, ropogós bevásárlózsákok ezek, fényes és erős műanyagból:


Melléjük tettem az asztalomra a vásárolt termékeket hogy lássátok, arányaiban mekkora dromedár óriási tárolókat kapunk:


A legkisebb tároló elé pakoltam a mini lakkocskát, hát tényleg nem aprózták el a zsákok méreteit:


Nem baj, nagyon cukin fognak mutatni a ruhásszekrény tetején, a zipzárral pedig jól elzárom majd a porcicák útját a benne tárolt ruhaneműktől!


Mit szóltok a fenti szerzeményekhez? Zsákos Frodó egész biztosan az elsők között vette meg az üzletben :D
Na jó, tényleg hullafáradt vagyok, befejezem már a hülyeséget, joccakát!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szuper dolgok! Nekem a pirosító és a körömlakk is tetszett, igaz én egy éve vettem ezeket :D Remélem neked is bejön majd :)

    VálaszTörlés
  2. :) A lakkot ma kenem fel este, hagytam, 1 nap pihit a liquid sand és közte, a pirosítót pedig már alig várom, hogy az arcomra kanyarintsam :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a linkelést:)
    Mindenképpen írj majd a testradírról, nagyon kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivi :)
      Mindenképpen meglesz róla a bejegyzés, sajnos vagy nem sajnos, de nagyon érintett vagyok ebben a témában :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt