The Beauty Blogger Tag

Follow my blog with Bloglovin

Minekután szépen elolvastam a többi Csajszinál ezen bejegyzést, megírtam én is ezt a TAG-et magamról Nektek :)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Szögegyenes. És lelapuló. És nem szeretem. Világéletemben cuki göndör fürtökre vágytam, eszeveszetten kutattam a családban valami egzotikus felmenő után, de az észak-olaszországi ágnál felhagytam a kereséssel, mert kb. egy csizma sarkában élő, olasz tengerparti család génjére lett volna szükségem, de a történelem máshogy akarta :)

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Fodrászra is bíztam nemegyszer a hajfestést, de a fodrászfestéket öröm nézni, ahogy ledobja a vékonyszálú hajam, pláne ennyi pénzért! Úgyhogy anyumra szakosodtam, minden alkalommal szépen és alaposan befesti a hajtöveimet, majd a szárazon maradt hajvégeimre rátoccsantja a maradék festéket és gondosan belemasszírozza - a végeredmény így mindig melír-hatású és nem hiszi el senki, hogy csak festve volt és nem melírozva :D

3. Minden nap ugyanolyan a a frizurád?
Minden nap ugyanolyan. Félhosszú a hajam, tehát simán lehetne lófarokba fogni, viszont a csodásan kerek fejemet igencsak utálom kihangsúlyozni, így egy reggeli átfésülés és frufru-formázás (középről jobbra imádkozás) után indulás dolgozni.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak készítem itthon. Legutóbb a saját magam esküvőjére, utána pedig a kolléganőm Sára esküvőjére csüccsentem be körmöshöz, de akkor is csak egy visszafogott, francia manikűrt rendeltem.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Átlagosan heti 2x, a heti 7 napból viszont próbálok odafigyelni, hogy legyen legalább 1 nap amikor nincs lakk a körmeimen - elrettentőek a neten fellelhető hullámos, besárgult, lakkozásban megcsömörlött körmök :-/

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Soha. Évekkel ezelőtt próbáltam, de ez számomra kivitelezhetetlen, nem értek hozzá.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
A hajnali reggeli őrült rohanásban 5 perc, bulira készülődve 20-25 perc.
Az ötperces smink: BB-krém, szemceruza az alsó vízvonalra, szempillaspirál és 1-1 húzásnyi korrektor a sötétlila karikáimra.
25 perces smink: A fentiek kiegészítve legalább 2-3 szemhéjfestékkel - természetesen a legglitteresebb fajtákból és egy bombasztikusan dögös rúzs.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az a helyzet, hogy én a szemem sminkelése közben rátámaszkodom az arccsontomra a kézfejemmel és emiatt hülyeség is lenne elmaszatolnom a BB-krémemet az almácskáimon, így elsőként a szemsmink készül el, utána pedig kenem a BB-t.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Természetesen a szükségességet venném figyelembe alapból, de mivel a női hiúság és az akció-felirat a gazdaság mozgatórugója, így már egy komplett gyűjteménnyel rendelkezem.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Soha és nem is nagyon szeretném kipróbálni egyrészt az anyagi vonzata miatt, másrészt én az ilyen aprólékos, pepecs munkákra jórészt alkalmatlan vagyok (hehh, éljen a szépen kidolgozott és elsatírozott szemsmink :D)
Emellett számomra igencsak illúzióromboló az, amikor egy műszempillával hihetetlenül jól kiemelt szem a következő napon olyan kis jelentéktelen szemecskévé válik. Ha már ki lehetett hozni belőle a maximumot, akkor miért nem hordja így minden nap? Komoly hiányérzetem támad ilyenkor és akárhányszor odanézek, mindig az jut eszembe elsőre, hogy hol a műszempillája?

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Sajnos nem, pedig sminkkombinációk egész sora található a fejemben. Így marad az 5 perces smink.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Soha

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Simán

14. Mennyi "high end" terméked van?
Az eredeti ásványi smink annak számít? :)
Első dolgos éveimben az Azúr drogéria és parfümériában dolgoztam és amikor véget ért a nyári szünet, akkor a cuki főnöknőm megajándékozott egy Christian Dior bronzosítóval.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Természetesen, mert nem minden megálmodott felsőmhöz passzol az a farmer amit kigondoltam (pocitakarás), így már előző este el kezdem összepárosítani fejben az outfitet. Aztán másnap reggel felkelek és az előző napi ötletelést egy szempillantás alatt törlöm és csak állok a szekrény előtt és csak állok...Megkérdem a zuramat hogy mit vegyek fel, erre érkezik a válasz: "Ruhát". Kössz :P

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Átlagosan 3-havonta. Napi szinten nem tudnám, mert előző este lusta vagyok átrámolni, aznap reggel viszont őrült rohanásban vagyok, szóval sztornó az egész :D

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Hétköznapokon háromnegyed 6-tól szól a rádió, átlagosan rá fél órára felpattanok és kirohanok a friss levegőre megreggeliztetni a 4 mocsok macskámat. Jobban felébreszt, mint egy lórúgásnyi kávé.
Esténként éjfél körül alszom el talán, de ha hullafáradtan esem haza, háromnegyed 9-kor már végem van.

18. Milyen gyakran sportolsz?
A reggeli rohanás a HÉV-hez az heti 5 nap, ezen kívül egy fél éven keresztül bowlingoztam, de azt a mostani, tavaszi félévben kihagytam: erősen féltem tőle hogy én is benne leszek a leépítésekben, így a céges közös programokat, többek közt a bowlingot is leépítettem, hogy kevésbé fájjon, ha bekövetkezik amit senki nem kíván a háta közepére sem. Ezen kívül semmi aktívat, fejben viszont remekül futok és röplabdázom, valamint teniszezem :)

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobbkezes, de látens balkezes is: bizonyos fő tevékenységek csak bal kézzel mennek mint cselekvő kéz és a jobb a tartó kéz, mint például fogmosásnál: képtelen vagyok jobb kézzel kinyomni a fogkrémet :)

20. Milyen magas vagy?
167 cm

21. Beszélsz idegen nyelveket?
Németet óvodás korom óta beszélek, 19 évesen felsőfokon nyomtam már+közgazdasági szakmai nyelven, de ezt a legutolsó OKJ-s tanfolyamot a munka miatt megszakítottam, le sem vizsgáztam. Azóta ez a nyelv sajnos megkopott, mert nem tudom a napi munkámnál használni, ezt iszonyatosan bánom :(
Már általános iskolásként is komplett filmeket néztünk együtt anyummal (nyelvi analfabéta szegénykém :) ), a Mrs. Doubtfire filmet szinkrontolmácsként fordítottam neki az RTL-ről. Vagy Pro7 volt talán?
Gyerekkori álmom volt tolmácsnak állni.

Az angolt utálom, bugyuta nyelvnek tartom a német után, karbafont kézzel állok ezen nyelv előtt, mint egy dacos kiskölyök. Sérti az igazságérzetemet, hogy nem egy ilyen dallamos de ugyanakkor nehéz nyelv terjedt el a világon mint a német, helyette ez a hülye angol az, amit mindenütt használnak. De most, hogy ennyi brit és amerikai vloggert követek a Youtube-on, egészen szépen értem, hogy mit mondanak.

Olasz nyelvvel megpróbálkoztam, mert volt be nem váltott üdülési csekkem, de a csajszi az első másodperctől kezdve olaszul karattyolt. Aztán néztem a beiratkozós papírt: olasz kezdő 1.0. Pár perc múlva már komplett bemutatkozó mondatot kellett mondanunk, tökmindegy hogy mit jelent a töltelékszó, ide meg ide illeszd be hogy honnan jöttél, hogy hívnak és hány éves vagy. Szintén nem volt fontos hogy még nem tanultuk a számokat, diktálja be mindenki hogy mennyi idős és a tanár megmondja azt az évszámot...na köszönöm szépen, ebből nem kértem többet.
Idegennyelvek amiket meg szeretnék tanulni: olasz, spanyol, valamilyen skandináv nyelv és orosz.

22. Vannak háziállataid?
Egy spániel-golden retriewer-keverék kislány, Sandy és 4 macska. Az egyik brit bloggernél olvastam a héten: You are a beauty blogger, when You own a cat :D
Így igaz, én négyszeresen is annak számítok: Mircit aki egy fehér-cirmos kombó, állatmenhelyről fogadtuk örökbe, ő egyik kölyke Kiara (fekete) maradt velünk az örökbeadások után. Mokkát barátnőmtől hoztuk el mert frissen lett anyuka és a bébi már összeférhetetlennek számított a cicával, a legfiatalabb a sorban pedig Alex aki nagypapám öröksége.

23. Milyen gyakran vagy a bloggeren?
Napközben legalább 5x felnézek, hétvégente egyszer-egyszer mert akkor inkább az elmaradt Youtube videókat nézem amiket a vloggerek hétközben feltöltöttek.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Főként termékteszteknél. És szeretem visszanézni a sajátjaimat is a többiek bejegyzéseinél, hátha érkezett rá reply :)

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogokon látsz és meg akarod venni?
Fényképezek a retinámmal, de listát semmiképp sem írok. Ha mégis vásárlásra adom a fejem, akkor is a csomagolást keresem, nem a kiírást a termékcsoportokkal.

26. Hogyan jött a blogod neve?
Amikor blogírásra adtam a fejem, sminkes cuccok mellett outfit rovatok tömkelegét is megálmodtam (ebben igen, elmaradásban vagyok, de azt nagyon), ekkor pedig az első gondolatom az volt, hogy az ember lánya élvezze, hogy olyan ruhákban virít, amikben jól érzi magát. Enjoy. Ez a sima blognév már foglalt volt, úgyhogy hozzácsaptam a stílust és elvettem az e-betűt.

27. Milyen kamerát használsz?
Olympus SP600 UZ

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Még a felújítási korszak nem zárult le nálunk, így van hogy hetekig csak az alapdolgokat végzem el, az ablakmosás, felmosás stb. egy nagyobb munkálat után esedékes csak.

29. Mi a kedvenc színed?
Kék, barna, zöld

30. Káromkodsz?
Hát hogyne :) Munka közben a legtöbbet.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Most szombat délután 2 óra van, pár perc és elkészül a házi gyros, ebéd utáni kajakóma levezetéseként videókat nézegetek a Youtube-on, illetve a tegnap esti Viki szülinapi afterparty-n készült képeket és videókat nyálazom át.




Remélem tetszett ez a TAG, töltsétek ki Ti is bátran, kíváncsi vagyok! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt