NOTD: Yves Rocher - Orange sanguine

Follow my blog with Bloglovin

Ezt a körömlakkot a nemrégiben megejtett Yves Rocher bevásárlásomnál kaptam, vasárnap este pedig fel is kentem a körmeimre, miközben dolgozott a festék a hajamon. Anyumra bíztam az öblítést, samponozást stb., így nem koptattam a frissen lakkozott körmeimet, illetve eddig csak egy kisebb mosogatást eszközöltem, mint extrém körülmény.
Még elcsíptem némi természetes fényt a teraszon, íme a friss és ropogós képek a 2(!) napos, 2 rétegben felvitt lakkról - fedőlakkot nem használtam:







Úgy érzem, a képek magukért beszélnek, a második nap estéjére elvérzett a lakk - szó szerint :P Mennyivel jobb lenne, ha csak 1 nappal is tovább bírná, ajjh!
Viszont a nyári, 2-napos lakkváltogatáshoz kitűnő termék, ráadásul ordítóan narancs színe van, eltalálták nagyon ezt az árnyalatot!


Mi a tapasztalatotok Csajszik az YR-lakkokkal?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt