NOTD: Sally Hansen menta

Follow my blog with Bloglovin

Helló Csajszikák!

Ma megjártam Miskolcot, mostanra estem haza 14 óra elteltével és máris mutatom a tegnap éjfél előtt, 2 rétegben felkent körmeimet:




Este már nem volt türelmem játszadozni az ecsettel: ha túl kevés anyagot vittem fel, akkor nemhogy csíkos lett, egyszerűen semmilyen lakkot nem hagyott az érintett felületen, ha meg gyorsan visszamártottam plussz anyagért, már a felkent félig-meddig réteg kezdett megszáradni és nem kultiválta az én újabb rétegfelvitelemet 10 másodpercen belül, íme a türelmetlenségem közelről:





A felkent lakkok:
Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear: 340 Mint Sorbet
Sally Hansen Diamond Flash: Fast dry top coat





Rohadtul ki kell még tapasztalnom ennél a lakknál, hogy mennyi az annyi mert ez igazi türelemjáték (még). A fedőlakkról szinte szólnom sem kell, bőven fél percen belül már meg is volt száradva, perfekt!

A következő lakkos posztom ismét Liquid Sand-féle lesz, remélem várjátok már :)
Ti hogy viseltétek ezt a nyúlós-nyálas időt ma?




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. de szép színe van ennek a lakknak. :) ezt hol vetted? a müllerben csak a dagi üvegű sally hanseneket láttam eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A szépségbolt.hu oldalról rendeltem még 1.500 forintért, most körülbelül 900 forintot kóstál ez az Xtreme wear-változat.
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. De szupi! Igazából ez a szín közelebb áll hozzám mint a rózsaszín, egy ilyet én is elfogadnék :) Én is találkoztam már olyan lakkal amit meg kellett tanulnom használni..sajnos volt amelyik kifogott rajtam. Csíkos meg foltos izé lett a végeredmény. Remélem Te ügyesebb leszel és majd írd meg hogy végül mi lett a tuti módszered :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen beszámolok róla, köszi a bíztatást :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  3. Igen, ahogy írod, ki kell tapasztalni ezekkal a lakkokkal, hogy hogyan és mennyit vigyünk fel, de csak megszokás kérdése. Remélem :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt