NOTD - OPI Liquid Sand kék

Follow my blog with Bloglovin

Nem nagyon tudom letenni az Áginál szerzett Mariah Carey kollekciót, most kékkel örvendeztettem meg magam és a csajokat a melóhelyen, akikről tudni kell, hogy mindig birizgálják a liquid sand lakkokat az ujjaimon, olyan vagyok mint egy turistalátványosság :D

Nektek hogy tetszik? :) Én személy szerint imádom ezt a kék árnyalatot.
Első napja végén a kis lakkocskám. Nem mindenhol egyenletes, mert olyan későn bújtam ágyba körmöt lakkozni, hogy már majdnem átléptem az éjfélt - nem sokat láttam már a fáradtságtól, de azért még így is igencsak vállalhatóra sikerült, 2 vékony rétegben :D







Jó bulizást ma estére mindenkinek! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt