Miss Dior - ahogy én szeretem

Follow my blog with Bloglovin

Valahogy túlságosan erős testalkatú és nyers vagyok ahhoz, hogy magaménak érezzem a Miss Dior-életérzést, ezáltal jövedelmem egy részét nem rájuk költöm, hanem maradok az örök befutómnál, a Chanel - Chance parfümnél.

Egy ideje követem Chiarát, egy olasz bloggercsajszit aki egy olyan birodalmat épített a The Blonde Salad blogjával, ami elmondhatatlan. "Csak" a saját cipőkollekcióját említeném meg illetve hogy repülőről repülőre szállt a fashion week-ek idején, szinte az utolsó bemutató afterpartija utáni hajnalban indult a gépe egy másik kontinens divatbemutatójára.

Sok céggel működik együtt, de a mostani legfrissebb a Miss Dior-féle: Chiara nem az a tipikus bábu, aki felveszi a kiválasztott ruhát, szépen mosolyog, utána meg csendben lelép, hanem igazi vagány csaj: megmutatja az igazi személyiségét, fintorog és nyelvet ölt, tudja honnan jött, mit ért el és hová tart. Közülünk való. És ezek alapján ütött most nálam a kampányfilmje, na én vele tudok azonosulni, nem egy törékeny csontú Natalie Portmannel akivel semmilyen ponton nem egyezek:




Látogassatok el Chiara oldaláraTi is! :)




Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt