Mire jó a vazelin?

Follow my blog with Bloglovin

Bevallom töredelmesen, nem tudtam hova tenni eddig a vazelint, a külföldi vloggerek közül páran viszont a nő egyik legjobb barátjának titulálják. Takács Nóra videójában 20 felhasználási módot mutat rá, eddig én mindössze egyszer, a kegyetlenül kiszáradt és kicserepesedett ajkaimra vettem a gyógyszertárban egy tégellyel - mondanom sem kell, hogy egy szempillantás alatt helyrevágta az ajkaimon a bőrt. Ezt a tippet egyébként a fogorvosnőm adta, amíg fogkövet szedett le+tömést cserélt, addig bekente a számat vazelinnel és az 1 órás fogászati kezelés végén olyan vajpuha ajkakkal léptem ki a fogorvosi rendelőből, mintha nem is tudom, ajakplasztikám lett volna! :D

A vazelin vásárlás egyébként hihetetlen vicces volt, mert épp december 31-én jutott eszembe, amikor kora reggel a fodrászom Rita a hajamat csavarta be. Szerencsére szemben van a gyógyszertár, így még délelőtt az utolsó nyitvatartáskor meg tudtam venni egy tégellyel, de a gyógyszerésznő elég érdekesen nézett rám, látszott a szemében, hogy biztos egy igen kemény szilveszteri partyra veszem én ezt a csodaszert :D
Hab a tortán pedig, hogy anyum is fejvesztve rohant ugyanekkor a patikába mert elújságoltam neki hogy mit sikerült vennem, neki is vészesen ki voltak száradva az ajkai (nem tudom ez hogyan lehet, esetleg családi vonás? :P ), úgyhogy lélekszakadva rohant be és mondta, hogy a lánya ma már vett egy tégellyel és hogy ő is kér...szerintem a patikusnő ott helyben kihordott lábon egy szívinfarktust :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))






Ugyanakkor ennél az anyagnál egy kőolajszármazékról beszélhetünk, mely korántsem annyira barátságos dolog, Ani össze is szedte a legfontosabb tudnivalókat a vazelinről. Mindenki döntse el, mennyire hasznos számára ez a termék és hogy marad-e a nagyanyáink jól bevált felhasználási módszereinél, vagy a mai, összetevőkre igencsak kiélezett világban más eszközökhöz nyúl.


Ti használtok vazelint? Mennyire épült be nálatok a házi praktikák közé?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam is inkább ajakápolásra szolgál a vazelin, Ani bejegyzése miatt kicsit visszafogtam a használatát, viszont nagyon jó, így valószínűleg újra előveszem - az arcomra máshova úgysem kenem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodát művel az ajkakkal, alig akartam elhinni, hogy miből van.
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt