L'Oréal Super Liner Blackbuster tartósság-teszt

Follow my blog with Bloglovin

Ígéretemhez híven, ma a reggeli és a most délutáni rohanásban lőttem pár képet erről a szemfilcről, hogy holnaptól meg tudjátok vásárolni kuponnal, akinek fáj rá a foga.

Mini szárnyacskákat rajzoltam reggel 7-kor a felső szempillasor tövébe és húztam ki a szélekre, az alsó pillasoron a szokásos MAC szemceruzám figyel+egy MAC szempillaspirál.

Reggel, kiszáradt bőrrel, a Clinique korrektort felkenve:



Napfényben:


Jobb szem::


Bal szem:



18:30-as állapot:


Ilyen éles képet sikerült most fotózni, maga a reggel, elég bénán meghúzott tusvonal egy millimétert sem moccant, csak egy kicsit kiszürkült és megkopott. Ha ebédidőben újrahúzom, semmi baja nem lenne így délutánra.
Irritáció nem volt, nagyon szépen viselkedett egész nap. A megkopottságától tekintve nagyon meg vagyok vele elégedve, a filces hegy lehetővé teszi, hogy vékony vagy vastag vonalat húzzunk vele.



Mára ennyi voltam, rohanok tovább szülinapozni, remélem segítettem ezzel a poszttal a filc vásárlásnál, puszi mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Megjegyzések

  1. Köszi a képeket! :-)
    Hát, nem vagyok biztos, hogy megveszem. A most használt Artdecohoz képest ez olyan kis szürke, nekem nem elég fekete - szóval majd még az üzletben eldöntöm a dolgot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :) Jó vásárolgatást, én már DM-et és Müllert megjártam :)
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt