Képmix

Follow my blog with Bloglovin

Újabb adag vegyesvágottat hoztam Nektek azokról a dolgokról, amik megfogtak az utóbbi időben. ENJOY :)


Nohát isten hozott tavasz, már nagyon vártunk:


A bőség zavara:


Kéne egy videót készíteni az emberek reakcióiról, ha valaki ezen hallgatna zenét :D


Finom és elegáns. Kell ennél több?



Tökéletesek:


Soha nem tud mellényúlni, tökéletesen csinálja ez az Olivia Palermo:


OMNOMNOM:



Istenem, olyan hangulata van ennek a velencei képnek...vágyódom vissza:


Szerintem mindenki az ilyen Nagy Ő-t keresi:



Lazán tökéletes:



Rólam mintázták, abszolút ez a gyűrű én vagyok:



És amitől a szavam is eláll:




Remélem ugyanúgy tetszett Nektek is, mint ahogy nekem :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon jók!
    Az utolsó kép tényleg lélegzetelállító! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köcce! :) Egy ideig egyébként nem is tudtam becsatolni a képet a készülő bejegyzésbe, mert csak ültem és bámultam rá :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt