Kedvenceim márciusban

Follow my blog with Bloglovin

Újabb hónap telt el - ezúttal már sokkal lassabban mint a február mert attól készen voltam, milyen sebesen csengett le!

Ebben a hónapban az alábbi termékekhez nyúltam a legtöbbet:



Imperity sampon panthenollal: szerintem már körülbelül fél éve nyúzom ezt az 1.200 ml-es flakont, de még mindig megvan nagyjából a fele. Határozottan erősítette a meglévő hajszálaimat, eleinte semmi extrát nem véltem benne felfedezni, de amikor kezdte kifejteni a hatását, annak nagyon megörültem! :)
Nehéz szívvel fogom leváltani ha elfogy, de a többi samponom elhasználását követően megint be fogom szerezni.

Balea balzsam koffeinnel: már a második flakont láthatjátok ebből, bele vagyok szerelmesedve, na! Selymes és élettel teli lesz tőle a hajam és 4(!) napig bírja kényelmesen 1 hajmosás. Amikor én nagyokos csak egy cseppet hagytam az alján és nem többet, 3 nap után már muszáj volt hajat mosnom mert annyira láthatóan zsírossá váltak a hajtöveim. Újra és újravásárlós termék :)

AVON Simply delicate krémes lemosó: krémes, gazdag és még jó is. Szeretem a pumpás adagolóját, nem kell vesződni a tus alatt semmiféle túladagolt, szétfolyó krémmel és leejtett kupakok összeszedésével és a tubus visszazárásával.

AVON Naturals tusfürdő fehércsokoládéval és eperrel: amíg nem jött a jó idő, addig tökéletes volt ezt az édeskés, sűrű tusfürdőt magamra kenni tusolásoknál, mert így nem émelyítő amíg mínuszok rohangálnak odakint. Nem ragaszkodom az újravásárlásához, inkább veszek egy tábla fehér csokoládét és elnyammogom egy pár nap alatt :)
Az édes, nehéz illatokról jut eszembe, kezdem azt hinni hogy a testvajgyártók kérték ezt az elhúzódó telet, hogy el tudjuk használni a sűrű és gazdag illatorgiával rendelkező testvajaikat :D



NYC High Definition Volume szempillaspirál: sokszor akadt ebben a hónapban a kezembe ez a szempillaspirál, egy másik NYC spirállal együtt vettem amikor leárazták őket a Müllerben. Kényelmes, nagyon kézre áll, ugyan nem csinál 800%-al dúsabb szempillákat, de azért szépen teszi a dolgát. Ez tipikusan egy olyan spirál, amihez nem kell külön nekiülni, ellazítani a csuklóizmokat és össze-vissza kanyarintani, hogy befogja az összes pillánkat. Nagy esélye van az újravásárlásra.

Clinique airbrush concealer: még mindig tart ez a jó kis Pixiboxos termék, a szemeim alatti karikákra nem tudok jobb korrektort találni és kenni, ez viszi a pálmát! Ha leigáztam a korrektor-készleteimet, beszabadulok a Clinique boltba és egy ilyennel, valamint egy Chubstick-el szándékozom megtölteni a kosaramat.

MAC fekete szemceruza: a felirat szerint fekete, de a vízvonalamra felkenve már inkább szürke, de még mindig nem folyik ki tőle a szemem. Most már szeretnék igazán rátalálni egy űberfekete, szemkímélő szemceruzára!

Zewa deluxe - Spirit of tea 4 rétegű papírzsebkendő: ez a hónap a nem tudok meggyógyulni a náthából-szindróma jegyében telt és ez a zsepi igazi jó szolgálatot tett, főleg hogy a madaras teszkóban 199 forintért árulták. Nem olyan "kemény" az anyaga mint a többi Zewa zsepinek, nagyon puha és ruganyos, amiért igazán hálás volt az orrom, nomeg az alatta lévő bőrfelület :) Újravásárlós!





Meséljetek, hogy telt Nektek a március?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem ami "überfekete", tartós és nem bántja a szemem vízvonalon sem: Maybelline Lasting Drama krémes tus. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felírtam drága, nagyon köszönöm a tippet! :)

      Törlés
  2. Ilyen imperity sampont hol tudnék beszerezni? Valahol, már hallottam róla, lehet hogy ilyen fodrászkellékeseknél kellene keresnem? :)
    Ebben a hónapban én sem tudok kikecmeregni a náthából...Én is pluszba a kedvencekhez bevittem máma a Rhyno Sprayt, nekem ő segített, főleg éjszaka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fodrászkellékesnél illetve közvetlenül a fodrászodnál lehet megrendelni. Ha mégsem sikerül és Pest-környéki vagy, megbeszéljük :)
      Ó, a jó öreg orrspray-k, folyamatosan váltogattam őket korábban, de 3-4 nap után mindig megadta magát az orrnyálkahártyám :(
      Jobbulást!
      Pusza: Reni

      Törlés
  3. Ami nálam abszolút kedvenc fekete szemceruza az Avon Supershock gél állagú tusa. Nem próbáltad még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, őt is felírtam köszönöm, bár a tusolás (ez vicces így leírva :D) terén egyenlőre csak buta tekintetet tudtam magamnak varázsolni, mindjárt megnézem mégegyszer Nojko videóját a tusvonal rajzoláshoz és megrendelem ezt az Avonos szépséget!
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt