Hangulatos-inspirálódós képmix

Follow my blog with Bloglovin

Újabb adag képet gyűjtöttem Nektek össze egy bejegyzés formájában. Tulajdonképpen már olyan sok volt a deszktopomra lementve, hogy alig láttam a háttérképemet :)


Hamvas-rózsás-Essie-s: IMÁDOM!



Ez a ruha olyan, mint egy hangszer:



Egyszerű és visszafogott, mégis elegáns eljegyzési gyűrű Vancaroéktól:



Kész. Itt elvesztem:



Mintha nem is evilági lenne:



Bűnözés Sincerely Jules-módra:



Ez a csavart mellény azonnal megdobogtatta a szívem:



Én is így akarok (külső+összeállítás) kinézni:



Irigykedem: alkat, akaraterő, elszántság, kilátás:



Innen nem tudnék hazamenni, csak ülnék ott és bámulnék ki a fejemből:



Bling-bling:



Nem tudom miért, de amint megláttam azt mondtam: ez a szoknya kell nekem!


Fagyihoz a körömlakkot :D



Egy olyan konyhai kellék, ami nélkül egy macskás nő nem létezhet:



És a végére egy saját kép: drága Alex felcsapta a nyuszitappancsait és bevágta a szunyát az ölemben:



Remélem tetszettek a képek! :)



Rövidesen terméktapasztalatos bejegyzések érkeznek, addig is jó hűsölést ezen a kellemes, szerdai, tavaszi estén!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ó, az a só- és borstartó <3 Amúgy mi is nyúltappancsnak hívjuk a cicák lábát, tényleg teljesen olyan. Az én ölemben éppen Maszat dorombol kitartóan :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ő az első cicám akinek ilyenek a hátsó lábai, mindig kuncogok felette amikor az orrom alá dugja őket :D
      Ó, akkor Nálatok is megy az esti relax :)

      Törlés
    2. Hajjaj, az előbb tisztára Noénak éreztem magam: A kiskutya a lábamnál, Muffin a szék mellett a földön, Maszat az ölemben, Schrödinger pedig a szék támláján lazított épp. :-)

      Törlés
    3. Ez hatalmas, itt rázkódom a székben vihogástól! :D Egy ilyen "összejövetelről" felteszel képet? Annyira kíváncsi vagyok! :)

      Törlés
    4. Ha sikerül lekapni, akkor persze, de ha szólok a páromnak, azonnal feláll valamelyik állatka. Nemsokára szeretnék videókat is készíteni, szerintem ott lesz rá példa, hogy a két macska kíváncsiskodik, mert imádják a szépségápolási cuccokat, a kutya meg legfeljebb hangkíséretet biztosít majd :-)

      Törlés
    5. Akkor figyelni fogom kiemelten a blogodat a videóra várva! :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ő a négy lábon járó örökségem nagypapámtól :)
      Pusza: Reni

      Törlés
    2. Ez de aranyos, ő a nagypapádé volt?

      Törlés
    3. Igen, másfél éves volt a cicc amikor nagypapám itthagyott minket. Elmentünk a házába hogy el kezdjünk pakolni, amikor fogta magát Alex, felült a teraszon korlátra és gyönyörűséges szemekkel rám nézett. Ekkor bekiabáltam a zuramnak a házba, hogy eggyel több macskánk van és pont :D

      Törlés
    4. Hát ez nagyon édes történet <3

      Törlés

  3. Szeretem az inspirációs/képes bejegyzéseket, tetszett a válogatásod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök hogy elnyerte a tetszésed :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  4. Nagyon jók!
    A cica cuki, az én Jägerem nem szeret a hátán feküdni: általában a kinyújtott lábaimon fekszik hosszan nyújtozkodva, de olyan nehéz, kb 6,5-7kg), hogy nem sokáig bírom el.
    Az a szép zöldes táj - ott én is el tudnék bámulászni sokáig

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alex a zuram sípcsontjára van rámozdulva, ki nem hagyná, hogy ott pihentesse a pocakját :D

      Törlés
  5. Szia! Tetszik ez a bejegyzés, inspirálóak a képek és plusz pont, hogy oda is írtad miért azok :) Én is szoktam inspirációs bejegyzéseket írni, de én már külön mappába teszem őket, így is felgyülemlett pár hónap alatt többszáz kép :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      A mappáim már annyira tele voltak, hogy inkább desktopra mentettem le a képeket, hogy végre átlássam - erre meg a háttérképemet nem láttam már :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt