Hajtörténelem

Follow my blog with Bloglovin

1 év alatt rengeteget változott a hajam, megmutatom Nektek, hogy milyen irányba mozdult el a színe, a fazonjáról azonban nincs sok mondanivalóm: ugyanolyan mindig. Ha a szép tepsiképemre tudnátok valamilyen alkalmasabb hajviseletet, bátran írjátok meg! :)


Tavaly kora tavasszal a hideg, délutáni napsütésben. A hajamon fodrászfesték csücsül:



Oldalra fésült frufru lenőve, de a vörös hajam még mindig tart:



Neonfényben is:



Tavaly kora nyáron megtépve, a hajam 2 oldalra dobva, rajta drogériás festék pihen. Kb. a fülem magasságánál látjátok, hogy a fodrászfesték nem adja fel és átküzdi magát a sötétebb festékrétegen:



Az idei első tavaszi hét valamikor január magasságában. Karácsonykor megnyírt és tépett haj, drogériás lila festék (lila volt eredetileg, tényleg! :D):



Ugrás az időben, 3 hete vetettük bele magunkat a csajokkal az őrült napcsiszemcsi-próbálgatásba. Egy ciklámenes-lilás tartós hajszínezőt láttok szmörére kopva, nem tűrte jól a hajam:



1 hete készült fotó, a fodrászt már megjártam, de az új hajszínem még váratott magára. A fejem szépen alulról fotózva úgy, hogy szép tokás, jóllakott óvodás kép készülhessen:



2 napos, most pénteki fotó, lila hajfesték fent van, jobb oldalt jól látszanak a tépett végek. Bal oldalt meg a Makai :D
Tigris felső a H&M-ből, by Glamour napok



Nem tudok szabadulni a lila színtől, de most jeges barna hajfesték-duót vettem akciósan, így muszáj lesz ledobnom magamról a lilát, pláne amiatt is, mert itt a jó meleg idő, világosodni kell.


Ti melyik árnyalatra szavaztok a fentiek közül? Vagy egy totál új színnel próbálkozzam?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Lila csíkokat akartam anno a hajamba, meg rózsaszínt. Egyik se valósult meg. De már nagyon unom a barna hajamat, és valszeg a vizsgaidőszakban úgy meg fogok bolondulni megint, hogy nem csodálkoznék hogyha egyik nap gondolnék egyet és kék csíkokkal jönnék haza. :) Pont ma vágott nekem anyu egy kicsit hajat, mert a vége már nagyon töredezett volt. Most növesztem egy kicsit júniusig, aztán majd meglátjuk. Kéken nem gondolkodtál még? Vagy egy kis rózsaszín beütésen a hajvégeken? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer volt kékesfeketém, na azzal úgy néztem ki mint egy 80 éves feketeözvegy, pinkre nem vágyom, ez a pink mánia valahogy kimaradt az életemből, nem vagyok oda annyira azért a színért.

      Ha megnöveszted a hajad, egy ombre-festés? :)

      Törlés
  2. Hallod, a világosabb-csíkos haj is eszméletlen jól állt, valahogy bájosabb-ártatlanabb volt úgy az arcod. A legvilágosabb és a legsötétebb verzió a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahh, nekem aztán pont nem kell ártatlan kinézet :DDD

      Törlés
    2. Valahogy éreztem, hogy így fogsz reagálni :-D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt