Glamour-napok előtti New Yorker leárazás

Nem vagyok az a típus, aki több színben venné meg ugyanazt a darabot, most azonban annyira megszerettem az előző New Yorker mini bevásárlásomból a telefontokot, valamint egy korábban, teljes áron megvett hajgumiszettet, hogy betértem az üzletbe, ottmaradt társaikért:




A szezon színű neon színű, szegecses telefontok 1.490 forintba került, a hajgumikat pedig 290 forintra árazták le (én 590-ért vettem meg amikor bekerült a kínálatba, mert addigra a több éve a fiókjaimban és a lakás egyéb részén kallódó hajgumik megadták magukat), 3 szépséget adnak egy csomagban. Imádom ezeket a dupla gumírozású hajbavalókat, annyira jól tartják a copfomat és a felületük pedig selymes anyagból készült, igazán jó érzés és kényelmes velük dolgozni!
Depis ősz, valamint tavaszi menta-verzióban vettem meg őket, természetesen a vakus képek megtévesztőek az utóbbi csomagnál: egy fehér, egy fáradt menta és egy fáradt púderrózsaszín hajgumit tartalmaz. Úgy érzem, sokáig jó szolgálatot fognak tenni a rakoncátlan hajam megregulázásában.



Nyakatokba vettétek már a várost a Glamour-napok alkalmából? :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt