Glamour-napi nagybevásárlás

Follow my blog with Bloglovin

A mostani posztjaimat elnézve körülbelül olyan érzetet keltenek az egymást érő zsákmányos bejegyzések, mintha minden nap meló előtt és után pedig csak utána vásárolni járnék. Pedig nem is! :)

Péntekre kértem az ínhüvely-gyulladásomnak és a Glamour-napoknak 1 nap szabit, így már délelőtt a Pólusban lévő DM-ben kezdtem lepakolni az állványokat :D


DM+Müller

A Mariah Carey-kollekciót kizárólag megbízatásból, Évi kolléganőmnek vettem, de mellette ott figyelt az Euro Centrale-kollekció, aminek a 2 magyar vonatkozású lakkja azonnal belopta magát a szívembe:


A teljes drogériás szerzeménykupac:


OPI - Euro Centrale körömlakk-kollekció: 20% Müller kuponnal 3.995 Ft helyett 3.196 Ft
Csodás a 2 magyar ihletésű lakk, mindenképpen ki szerettem volna próbálni!

Palette Deluxe lila hajfesték: 50% DM kuponnal 1.399 Ft helyett 699 Ft
Lila hajszín-függő vagyok, most úgy érzem, ez a legjobb hajszín a számomra. Van egy kicsike lilaüggőségemet, ezt a dolgot a ruhatáram terén sikerült csak egyenlőre leküzdenem :)

Maybelline barna színű zselés tus: 50% DM kuponnal 2.299 Ft helyett 1.149 Ft
Gondolkoztam, hogy a feketét vagy a barnát válasszam, de feketéből van most egy pár a fiókomban, jöhet a természetes szemsmink, amihez tökéletes segítséget fog nyújtani ez a kis szépség

Alverde szemhéjalapozó: 50% DM kuponnal 1.199 Ft helyett 599 Ft
Az ásványi sminkes rendelésemhez kapott szemhéjalapozóval annyira nem vagyok kibékülve, remélem jól fog teljesíteni a DM sajátmárkás terméke

L'Oréal Color Infallible szemhéjpúder - 005 Purple Obsession: 50% DM kuponnal 1.999 Ft helyett 999 Ft
Csak amiatt vettem meg, mert már felháborítóan sokat beszél róla a többi blogger és agyba-főbe dícsérik, szóval betelt a pohár :DDD

Manhattan Supernova szemhéjpaletta - 02 Sexy Solar: 50% DM kuponnal 1.899 Ft helyett 949 Ft
Lolly szemsminkjét látva beleszerettem ebbe a palettába. Nem volt kérdés, hogy ezt választom

Maxfactor Glossfinity körömlakk - 75 Flushed Rose: 50% DM kuponnal 2.099 Ft helyett 1.049 Ft
Csodaszép korallszín, az egyik alap nyári darabom lesz és pont

Maxfactor Max Effect szemhéjpúder - 05 Ultra Violet: 50% DM kuponnal 1.999 Ft helyett 999 Ft
Ugyanilyen szemhéjpúdert rendeltem az AVON-ból arany színben, de már az első használatkor úgy viselkedett, mint ami be van száradva, szóval szerettem volna egy működőképes darabot :)


Összesen 6.443 forintot költöttem a DM-ben erre az eszméletlen mennyiségű sminkcuccra, most már majdnem 100%-osan kijelenthetem, hogy ezen a téren feltöltöttem a készleteimet.





H&M-be eredetileg a zuram ruhatárának frissítése céljából mentünk, farmer, basic fekete póló és társai kiválasztása után jöttem én, íme:

- aztékmintás, hátul hosszított fazonú szoknya: pipa
- dögös, hátul hosszított fazonú ciklámen-ezüst fejű tigris: pipa
- szegecses feliratú, fehér nyári top: pipa
- fáradt barackszínű csini top: pipa
- cuki pöttyös zokni-utánpótlás: pipa
- fémdobozos ajakápoló: pipa



A teljes zsákmány:




Hatalmas hiánypótló vásár volt nekem ez a mostani Glamour-napok a korábbi csalódások után, nagyon szépen helyreállt a lelki világom. Már csak azon pörgök, hogy a L'Oréal szemhéjpúder miért kék illetve szürke a képeken, pedig eredetileg totálisan lila! :)))


Hogy tetszenek a szerzemények, Ti mire csaptatok le?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem akarlak elkeseríteni, de az az Alverde szemhéjalapozó nagyon rossz szerintem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh-oh :( Akkor lehet, hogy felmosásra fogom elhasználni? Köszi az infót!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt