Freshmaker sminklemosó kendő - vélemény

Follow my blog with Bloglovin

Sminklemosásra eddig mindig csak tonikokat használtam, legutóbb ezt a régesrégen beszerzett és utált darabot mutattam meg Nektek azzal a győzedelmes hírrel, miszerint kifogyott a flakon! :)
Gyorsan új sminklemosási eszköz után kellett néznem, mert minden volt itthon, csak sminklemosóm nem. Eredetileg valami tonikszerűhöz szerettem volna nyúlni, aztán mégis rábeszéltem magam a kendős verzióra, amit eddig azért nem szerettem, mert a kellemesen hűs kendőt 3 másodperc alatt átmelegíti a kézbőröm és akkor már utálom az arcomat törölgetni a meleg kendővel. Idiótaság magasfokon, elismerem. Ez az egyik háklim.



Nagy szerencsémre egy pozitív első kendős élményt oszthatok meg Veletek:

Név: Freshmaker sminklemosó kendő
Lelőhely: Auchan
Ár: 3-400 Ft körül (?)
Tartalom: 20 kendő
Extra tulajdonság: alkoholmentes
Extra feladata: az alsó vízvonal és szempillatő mentén eltávolítani a nap végén is ott csücsülő szemceruzát

Összetevők: víz, propilenglikol, NA 4 EDTA, propil-betain cocomido, hidrogénezett ricinusolaj, citromsav, glicerin, kókuszolaj, illat


Esténként amikor nekiláttam tonikkal eltávolítani a sminkemet, akárhogyan hajtogattam élére a vattakorongot és dörzsöltem vészesen erősen az alsó szempillatöveimet, egész egyszerűen nem tudtam onnan kikönyörögni a fekete szemceruza által húzott vonalat. Gondoltam ezzel a kendővel sem lesz másképp, ráadásul mivel egy elég nagy méretű termékkel van dolgom a vattakoronggal szemben, nem fogom tudni úgy és akkorára hajtogatni, hogy ne dörzsöljem vele könnyesre a szemem. Nos, tévedtem szerencsére :)

Egy szép méretes kendőhöz jutunk a csomag középső nyílásán át, emellett egy automatikusan visszaugró, ragasztós fedél alatt tudhatjuk a többi, original kendőt, így nem kell tartani a kiszáradásuktól. Jól átitatott mindegyik kendő, már tapintás alapján is tudom, hogy nem fog rosszul teljesíteni nálam :)

A BB-krémtől kezdve a ragaszkodó (nem vízálló) szempillaspirálon át mindent szépen, kíméletesen lehoz, még az utolsó lépésként meghagyott szemcerkát is gyönyörűen kiszedi az alsó szempillatöveimből anélkül, hogy új szemgolyó után kellene néznem. Természetesen belenyúltam a kendővel a szemembe nem egyszer, nulla irritáció - itt meg kell említsem, hogy egy sima, belső szemzugos szemtörlésnél is azonnal bepirosodik a bőröm az orrom 2 oldalán és el kezd feldagadni, nem vicc.

Ami eddig kihívás volt a számára, az a Color Tattoo, ami egy milliméternyit sem mozdult arrébb vagy kopott volna meg reggel óta mert annyira masszív, így háromszori törlésre sikerült lehoznom a szemhéjamról az On and on Bronze árnyalatot (még mindig annyira imádom hogy csak na!)




Nagyon meg vagyok vele elégedve, nehezen fogom viselni ha egyszer elfogy, de már beszereztem egy flakon akciós L'Oréal sminklemosót. És még mielőtt megkérdezitek igen, már megint Müllerben jártam a fene vinné el, mert szinte már az összes pénzemet otthagyom! Na de nem dühöngök, én nem tudok ellenállni :D
Ja, és nem melegedett át nagyon a kendő, megmaradt kellemesen hűvösnek, így ezt a tulajdonságát is nagyon szeretem benne!


Ha ezer forint alatt kerestek egy jól tisztító és kényelmes sminklemosókendőt, ezt mindenképpen próbáljátok ki!



Próbáltátok már ezt a fajtát?
Mire esküsztök? Tonik, krémes lemosó vagy sminklemosó kendő?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt