Elfogytak

Follow my blog with Bloglovin

Ismét összegyűlt egy kupacra való az elhasznált termékekből, most főként AVON-os cuccok érték meg az üres flakon-állapotot, ők lennének azok:



AVON eper-fehércsoki tusfürdő: szaténfényű, krémes és édes, ugyanakkor nem szárította a bőrömet. A fehércsoki és eper illatáért nem tudtam volna falakat ledönteni, helyette betolok, 1 tábla fehércsokit és 1 tál frissen mosott epret, porcukorba mártogatva. Ha be tudnám csukni ütközésig a mosdó alatti szekrényt, vagyis nem lenne csurig az origi, egyéb tusfürdőimmel, valószínűleg újravásárolnám.

AVON sminklemosó tonik: végre-végre-végre!!! Elfogyott, el sem hiszem! Szerintem ez a flakon lassan öregebb mint én, annyi ideje van meg. A szememet gyönyörűen csípte amikor szedtem le a szemfestéket, plussz az alsó szempillatöveken csücsülő szemceruzát sem tudta leszedni, ellenben ha az arcomról szedtem le a BB-krémet, felhabzott mint Szerencsekerék Dóra haja a samponreklámban.
A fehér flakonos utódját szinte tizesével rendelik nálam a katalógusból a csajok mert állítólag annyira jó...én még egyenlőre nem fogok AVON-os sminkeltávolító-részleg közelébe menni...

AVON Skin So Soft - Wintersoft kézkrém: már vagy ezer éve megvan, mert sosem tudott elpárologni csak úgy a tubusából. Nem jó az állaga, valahol félúton van az ikrás libazsír és egy főzés közben kicsapódott puding között+mintha egy kevés fondant is lett volna belecsorgatva.
Este bekentem vele a kezem, éreztem a kézfejemen a krém súlyát is konkrétan...másnap reggel pedig az első 2 kézmosásnál le is jött és alatta ugyanolyan volt a száraz kézfejem, mint lefekvés előtt. Nagyon nem ajánlom megvételre.

Cynex pearl ajakápoló: egyik otthonfelejtős napom reggelén vettem ezt az ajakápolót dupla csomagban az egyik trafikosnál az Örs vezér terén, mert egy darab ajakápoló nem volt a táskámban (ügyes Reni, megdícsér-megdícsér!). 400 forint körül volt a kettő, olyan jó kis régimódi szőlőzsír-feeling, de a modern kor elvárásainak megfelelve erős ciklámenszínben úsztatva.
Érdekes volt a működése: amikor viszonylag rendben voltak az ajkaim, akkor megült az alsó és felső ajkamban a szőlőzsír, ha viszont ki volt száradva, akkor 15 percen belül lehozta az elhalt, kicserepesedett bőrréteget és puha, hidratált ajkakat varázsolt. Érdekes egy figura ez a szőlőzsír, nem kizárt hogy újravásárolom!

H&M citromfüves testvaj: nagyon jól tudják ezek ott a H&M-ben, hogy hova kell rakni azokat a dolgokat, amiket az ember lánya abszolút nem tervez be egy akciós ruhavásárlásnál: körömlakk-szettek, hajvirágok, ajakápolók és testvajak. Na, utóbbi gyorsan felugrott a ruhák tetejére, gondolhatjátok hogy csak a zebrás csomagolása miatt vettem meg :D
Cuki és csavaros tégely, jól záródik. A benne lévő testvaj kevésbé krém állagú például a TBS testvajaihoz képest, inkább a sertészsír irányába tendálódik (nem rossz értelemben). Kellemesen friss, citromos illatot kapunk és igen gazdag állagot, ami hamarabb szívódik be, mint a TBS málnás testvaja! Történt ugyanis, hogy csak az egyik lábamra elegendő adagot hagytam utoljára a kis tégelyben és a másikra a málnás testvaj jutott. Aztán 10 perc elteltével ott ácsorogtam az ágy szélén: ahol citromfüves testvajat használtam, ott beitta a bőröm, de a másik lábamon még mindig masszívan ott csücsült a málnás cucc, úgyhogy azon morfondíroztam, hogyan tudnék fél lábbal bekászálódni az ágyba hullafáradtan, de aztán feladtam és tettem még egy kört a lakásban, majd bezuhantam az ágyba aludni :)
Mindenképpen ajánlom Nektek is a H&M testvajait, a többi "ízben" is ki fogom őket próbálni!




Ti próbáltátok már a H&M-es testvajakat? Nektek is bejönnek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na, nem is gondoltam, hogy a H&M kozmetikumokat érdemes kipróbálni, megnézem magamnak ezt a testvajat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon kellemesen csalódtam, igaz nem vártam el túl sokat, de rendkívül jól teljesített nálam :)

      Törlés
  2. Nekem egy mini, szantálfa illatú H&M-es testvajam van és nagyon szeretem!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt