Egy kis Müller, egy kis New Yorker

Follow my blog with Bloglovin

Szempillagöndörítőm még nem volt és ezt a veszélyes szerkezetet muszáj volt beszereznem a csodás tekintetért - a zuram ijedten nézegette, forgatta és megkérdezte, hogy ezzel magamat fogom-e itthon műteni? :D

700 forint körül osztogatják, nekem meg volt egy 600 forintos blokkom az előző nagybevásárlásból, így mondhatni, ingyen volt ez a kis cukiság:







Jelenleg a New Yorkerben nagyon elvetemült árak uralkodnak, 6-9 ezer forint egy pulcsi, 3-5 ezertől kezdődnek a felsők. A kiegészítők terén érdemes körülnéznetek, ugyanis a hajgumik, ősszel kirakott karórák, karkötők és nyakláncok egy része korallpiros, leárazós matricával van ellátva, én őket hoztam el:




Telefontok: 1.490 Ft
Óra: 1.990 Ft
Nyaklánc: 890 Ft

Tökre örültem, hogy az idei szezon színében (emerald green azaz smaragdzöld) el tudtam hozni ezt az akciós karórát+az idei évre átgyűrűzött korall színben ezt a cuki szívecskés telefontokot. Életem első komolyabb telefonját hordozom benne, így vettem neki ezt a trendi kis "ágyikót".
Jó dolognak tartom, hogy a szezonális színekből is ki lehet fogni leakciózottakat is, nem csak a kifutásukkor lehet őket megvenni "emberi" áron.


Hogy tetszenek a szerzemények? Glamour napok előtt betámadtok valamilyen üzletet? :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt