brands.hu rendeléseim

Follow my blog with Bloglovin

A mostanság napvilágot látott bejegyzéseim alapján már saját magam számára is egy vészesen shopaholic-függőségben szenvedő csajnak tűnök, de higgyétek el, csak olyan akciós dolgokra költök, amik betöltik az űrt a ruhatáramban...na ezt ahogy leírtam rájöttem, hogy ezzel takaróznak a vásárlásfüggők... :D
No, nem mentegetőzök tovább, most az ilyen jellegű bejegyzésekkel árasztalak el Titeket, a későbbiekben aztán meg nem győztök elküldeni a terméktesztekkel engem a búsba :)

2 brands.hu rendelést vártam össze hogy egyben meg tudjam Nektek mutatni: a tollas, oversized felsőt még bent a melóhelyen a csajok rendeléséhez dobtam hozzá és mivel csak erre az egyre volt szükségem, így az elnegyedelt szállítási költség jóval barátibb volt nekem is (gyűlölöm-gyűlölöm és még mindig gyűlölöm ezt a költségtípust, szerintem soha nem fogja bevenni a gyomrom! :D)



Tollas felső+a kiszállítási díj negyede (1.490/4), összesen: 3.200 Ft

Lilaakác ruha+romantikus virágos top+fekete, gyöngyökkel kirakott ruha+PickPackPont átvételi díj (1.235 Ft, már ez is olcsóbb, minthogy végigidegeskedem a napot a mobilomat lesve), mínusz 500 forintos JOY-kupon, összesen: 5.550 Ft


A "csodás" fényviszonyokban a tollmintás felsőn láthatjátok a díszítést, a fekete ruha mellrészén is ugyanilyenek virítanak, csak feketében. Nagyon boldog vagyok, hogy alkalmi ruhára sikerült ilyen nevetséges áron lecsapnom, remélem lesz alkalmam idén nyáron mondjuk egy esküvőn viselni!
Ha egyébként hihetek az időkép.hu-nak, akkor pont a születésnapom 7végéjén (18-án) esni fog az eső, így a fejecskémben szépen, részletesen eltervezett kerti mulatságnak ezennel lőttek, oda tuti a lila ruhát vettem volna fel! :(


Apropó alkalmi ruha: Ti hol szoktátok beszerezni 1-1 eseményre a tökéletes és nem utolsósorban nem havi költségvetés-gyilkoló ruhát?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A tollas felső és a levendula lila nagyon tetszik! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nekem a tollas felső a kedvencem. :}

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is megdobogtatta a szívem, a héten gyanús, hogy lesz vele outfit poszt :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt