4. Szépségbolt.hu rendelésem

Follow my blog with Bloglovin

Tudom-tudom: elvetemült és leginkább elfogult vagyok a szépségbolt.hu-t illetően, de hát mit csináljak amikor olyan jó áron adnak mindent? Ráadásul rendszeresen vannak napok, amikor leviszik az összeghatárt, ami felett nincs kiszállítási díj (eddig 3 és 5 ezer forintos keret-akciókkal találkoztam).
Jajj, hogy ez a kiszállítási díj mennyire egy fájó pont nálam, hihetetlenül skót vagyok ebben, már-már felháborítóan! :D

A Sally Hansen lakkok éppen akkor gyűrűztek be hozzájuk, ezerötért rendeltem darabjukat - aztán most hogy a Tesco-ban 662-ért vannak kipakolva, szinte megüt a guta, de majd jövő héten szépen elmegyek oda aztán megsasolom én is magamnak ezt az állványocskát meg az árakat. Szóval: 500 forintért rendeltem a hajhabot, egy ezresért a 400 ml-es hidratáló krémet, azt a Clean&Clear dobozkát pedig szintén egy ezres körül. Szemfilcet is kellett rendelnem, mert az AVON-os lila szemhéjtusom beszáradt és a L'Oréal márkánál kötöttem ki, amit szintén jelentős kedvezménnyel adták.
A végén 8.800 forint volt a végösszeg, amire járt egy 800 forintos kupon, így ez a kupac mindössze 8 darab ezresembe került:





A fenti lakkokkal már festettem körmöket, a pinket ITT, a mentát pedig ITT tudjátok megnézni.


A Clean&Clear ajándékcsomag az alábbi szépségeket rejtette, a BEBE ajakápolót azonnal be is dobtam a táskámba, mert elfogyott a korábbi.
Az ajakápolókkal való viszonyomról annyit érdemes tudni, hogy hasonlóan be tudok pánikolni amikor rájövök, hogy hidratáló nélkül indultam el otthonról, mint más amikor rájön hogy nincs nála a mobilja :)))




Melyik termékről olvasnátok szívesen? Vagy a filccel kanyarintsak előbb egy sminket?




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gondolkodom, hogy a Glamour napi kuponnal ezt a szemfilcet vegyem meg, szóval én nagyon kíváncsi lennék a véleményedre ezzel kapcsolatban! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, beleteszem a reggeli arcrajzolásomba és felteszem még a hét elején.
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. ez a két lakk nekem is nagyon tetszik, de én a héten voltam tescoban, és nem láttam ezt a 600 ft-os akciót.
    olvastam már több helyen is, hogy nem fednek túl jól, ezért erősen gondolkodok rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nekifutok többször ezeknek a lakkoknak, hogy gyakorlás és rájuk hangolódás után hogyan teljesítenek, de első nekifutásra nem nagyon lesz senki sem elájulva tőlük. Poszt érkezni fog róluk még :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  3. Szinte hihetetlen, hogy én, a nagy ajándékcsomag mániás, nem vettem észre akkoriban ezt a Clean&Clear szettet, pedig rendeltem kb. egy hét különbséggel. Tök olcsón szerezted, mert én ezeket megvettem külön-külön a barátomnak, és kb. darabja volt ennyi, mint ez egyben. Amúgy tényleg ezért jó a Szépségbolt és Egészségbolt, mert olcsó, meg jó elnézelődni rajta, nem tudok leakadni róla annak ellenére, hogy legutóbb bénáztak ezerrel. Azóta már megint kétszer rendeltem tőlük "haragom jeléül". :-) Én sem szeretem a szállítási költséget, szóval ez is jó pont nekik, mert tegyük fel, hogy rendelek 5000-ért, akkor sajnálom a pénzt a kiszállításra, mert arányaiban sok számomra, viszont pl. ha máshonnan rendelek sokszorosan nagyobb összegért jó áron márkás cuccot, akkor az úgy is megéri, hogy szállítást fizetek, mert annyi bőven belefér olyan esetben, jobban megéri. Kis dolgoknál, pl. kozmetikumok nekem már nem annyira, úgyhogy arra én is skót vagyok. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, jól van akkor, megnyugodtam hogy nem vagyok egyedül ezzel :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt