Sportos léptekkel jön a tavasz

Imádnivaló, amikor úgy köszönt be a tavasz, hogy az alábbi paraméterekkel köszönt minket első melegebb napján:

- szombat van
- hét ágra süt a nap
- meleg szellő fújdogál
- ki lehet tenni a frissen mosott ruhákat száradni
- egy kellemes délutáni sétára vágyik az ember, amit meg is ejt
- egyúttal az új cipellőjét is felavatja a tavasz beköszöntére

Na, ez a kombó számomra iiiiiiiiiiisteni!!! El is mentünk szombaton sétálni a környéken a zurammal és kipróbálhattam élesben ezt a kis drágaságot:



Az Office Shoes-ban 8.990 forintra leárazott, szupercsajos és légiesen könnyed lépteket biztosító, ugri-bugri sportra (Zumba pl.) is alkalmas pink csodában még a séta is egy külön élmény! Nagyon kellemes volt benne a járás, azonban a gerincem az első 1-200 méteren picit szúrt itt a derekamnál, utána ráállt erre a sarokkialakításra és utána semmi baja nem volt, nem fájt és nem hasított bele semmiféle fájdalom.

Örülök, hogy megvettem ez a csukát, sajnos a Deichmann-ban tavaly nyár elejéig árusított, félig-meddig sportcipőknek (inkább csak olyannak nevezném, amit egy melegítőhöz fel lehet kapni de semmi több) egészen egyszerűen elfogyott a talpa és sarka, az orruknál pedig szana-széjjel szakadt az anyag. Kb mintha rendszeresen focizni jártam volna benne. Asszem 6 ilyen pár cipőm volt, gondolhatjátok hogy nem tartottak túl sokáig, amint leváltották az új kollekció darabjai a már kifutottakat, vehettem meg az újabb példányt. Annyira nem pénztárcakímélő, mert négyezer forint alatt nem árulták ezeket és megelégeltem. Az Office Shoes pedig úgyis kimatricázta magát mindenféle 40-70%-os sárga matricákkal, szóval megadtam magam :) Azt tegyük hozzá, hogy 30 mp alatt megvolt az új cipőm, nem tököltem vele. Már csak azért sem, mert ez a 39-es volt az utsó darab a boltban, fehér színben pedig inkább hasonlított egy koszos szürke edzőcipőhöz, amit jól meg is áztatott a nyári eső. Azaz kicsit sem tetszett abban a színben :)


Ti hol vásároljátok a sportcipőiteket? Megjártátok Ti is a Deichmannos "sport"cipőkkel?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt