Szépségbolt.hu rendelésem második felvonás

Őket is féláron nyomatta nemrég a szépségbolt.hu, 3.000 forint feletti ingyenes kiszállítással, ezért beszereztem egy olyan alapdarabot, ami elvileg nem hiányozhat egy alap sminkfelszerelésből sem: a pirosító. Ehhez jött még egy hajtőemelő spray is, mivel szerintem nekem van az égvilágon a leglaposabb, legvékonyszálúbb hajam és enyhén szólva is büntetendő, ha én segédeszközök nélkül hagynám, hogy megszáradjon :)


ArtDeco szerelem:






Lámpafénynél is eszméletlen gyönyörű és hamvas, ilyen kell az én vámpír bőrömnek:



Nem akartam túl pirosas árnyalatot választani, mert akkor meg úgy néznék ki, mint Bridget Jones a második filmben, amikor is egy gyors és csodás sminket akart magára kanyarítani a taxiban :D





Hogy álltok a pirosítókkal? Mert nekem ez volt az utolsóként beszerzett alap sminkcuccom, a szemcerka és a spirál jóval előrébbvaló - szerintem. Szerintetek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gyönyörű ez a pirosító :-)
    Régebben én is sokáig nem használtam pirosítót,majd amikor felmerült bennem a igény, akkor is először egy kis bronzosítóval kezdtem.
    Ma viszont már nem hiányozhat a sminkelésből egy kis pirosító - van is jó pár színem :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, szerelmes lettem ebbe a legyezőmintába+a hamvas barack árnyalatba, nem mondhattam neki, hogy féláron maradjon a raktárban :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt