Szépségbolt.hu 3. rendelésem

Follow my blog with Bloglovin
Ha a drogériás ár feléért osztogatják a sminkcuccokat, nem teheti meg az ember lánya, hogy ne tankolja fel a készlethiányos sminkfelszerelését, ugye? EZT az akciót használtam ki, nevetséges árakon adták a sminkcuccokat - például az Apocalips 1.097 forintba került csak!
Eddig nem nagyon hangsúlyoztam az ajkaimat, mert így is eléggé teltek, na de ha már Isten ilyenre teremtette őket, miért ne ajándékoznánk meg isteni színekkel? :)


Az Affinitone tetején csücsülő pirosító ecset lett az egyik meglepi Adrimnak :)

Az ArtDeco mono szemhéjpúdere nem ééééédes? Csillámlik és hullámos, meg kell zabálni!!! :D




A teljes pakk nem volt tízezer forint.


Szoktatok a Szépségbolt oldalán nézelődni, vagy drogérás akciókat követtek inkább?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az ArtDeco szemhéjpúder nagyon tetszik, jó dolgokat vásároltál :-)
    Lehet nekem is figyelnem kellene a Szépségbolt-os akciókra ... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye hogy milyen cuki? Annyira selymes fénye van, hihetetlenül magával ragadott! :)
      Tegnap voltam a gödöllői Müllerben, csak 3-féle smiktartót árulnak, azt a kettőt amit én is vettem+egy különálló mini rúzstartót, körömlakkos tárolójuk nincsen sajnos :(
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt