Stradivarius bizsuk és Árkád2

Follow my blog with Bloglovin

Múlt hétvégén mentünk megnézni a zurammal az Árkád2-t, igazából a Van Graaf üzletre voltam nagyon-nagyon kíváncsi, mert amilyen ruhadarabokat belinkeltek a "szaklapok" szettjeibe, azok egészen emberi árakon voltak. Mert hát igencsak szépen fel tudok háborodni egy 200.000 forintos ruhán. Nos, Van Graafot szépen meg is látogattuk, potom 40 ezer értékálló királyi magyar forintot kóstált egy pisztácia színű, lenge kis ruci és ahogy a szinteken tovább forgolódtam, nem találtam számomra elfogadható árú terméket, így el is hagytuk az üzletet. 2 kérdés merült fel bennem ennek kapcsán: csak azt a 8 jóárasított cuccot rakták be a Joy/Glamour/Cosmo újságokba, vagy csak hónapokkal a megnyitó után hajlandóak ilyenekkel feltölteni a készleteiket? Még nem jutottam dűlőre ebben a kérdésben.

De volt jó is a nézelődésben ne féljetek: egyrészt mert Starbucks nyílik közvetlenül az újranyitott New Yorker mellett és hiába drága, én akkor is imádom a kávéjukat! Egy könnyű salátás szendvicset ugyan nem dobnék be 8-900 forintért, de néha-néha igenis jól esik egy forró bögre latte elszürcsölgetése a szintén kávéfüggő uracskámmal, miközben sóvárogva nézem a cukibbnál cukibb Starbucks-os bögréket. Van ám áruk, na de választék is! Ja, és mondtam, hogy rengeteg féle termoszuk is van? Ajjh, amikor a bőség zavara találkozik a sikoltozó pénztárcánkkal! Nincs is annál élesebb kontraszt! :D

Ha le lehetett volna adni kívánságlistát az Árkádnak, akkor abban a következő üzleteket soroltam volna fel:
Bershka
Stradivarius
Starbucks
The Body Shop
Müller
Takko

Ebből a Stradi sikerült, a Starbucks folyamatban. Nagyon felcsillant a szemem, amikor megláttam a Stradivarust, untam már kicsit, hogy amikor az egy tulaj kezében lévő fast fashion boltok (Zara, Stradi, Pull&Bear, Bershka, Debenhams) egyszerre áraztak le, bumlizhattam be a Westendbe, vagy kerülgethettem a turistákat az Arénában. Itt most egyébként igazán megsúghatná nekem valaki, hogyan kerül az Arénába ennyi, de ennyi külföldi??? Közvetlen charter járat van a Liszt Ferenc reptérről???

No, szóval Stradivarius: egészen baráti áron, 1.995 forintért adtak 3 neon fülbevalót, illetve ugyanennyiért egy millió az egyben karkötőt. Ajándékba megkaptam őket, mert ezek szerint az elmúlt hónapban jó háziasszony voltam :P






Voltatok már az átépített Árkádban? Nektek hogy tetszik?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt