PénTEK-TEK-TEK-TEK-TEK-TEK-TEK

Follow my blog with Bloglovin

Így jöjjenek hát az eheti legjobb válogatott képek, remélem tetszenek Nektek is :)


Eszméletlenül jó szoknya:


Nagyon egyben van:


Peplum: még mindig kell nekem a banyakemencéimre:


Lila = szívdobbanás:


Ahh, ez a kert...szerintem az édenkert:


Spring - welcome...de már nagyon! Siess, mert elfagy ez a koszorú:


Átlátszó, kalitkamintás esernyő a hóban - eszméletlen párosítás:


Púderes Pandora:


3 gombóc fagyival a kezemben simán megmászom ezeket a lépcsőket:


Perfect combination:


Kisokos:


Macskás felsőt ide nekem, a macskás nőnek :D


Egyrészt colour-blocking, másrészt meg ezt a trapéz-szabást nem tudom megunni:


A TÖKÉLETES fekete-fehér-kombó:


HI-BÁT-LAN!!!:


Csipke+peeptoe=izgi éjszaka :)


A kevesebb néha több:


Csodás - főként a ruha alján a kivitelezés:


Világéletemben ilyen alakra hajtottam és hogy ilyen szuper combjaim legyenek egy fehér nadrágban:


Ennél a képnél elállt a szavam. Tényleg:


Nagyon vagesz, cuki rokker csaj:


Ez az outfit a szögegyenes ellentéte a stílusomnak, de megmutatom, mert eldobtam az agyam a tehénmintás nacitól és a lábkínzó magassarkútól:


ATTITUDE 2013-as tavaszi-nyári kollekció - a kedvenc fekete-fehér darabom:


DulceCandy és Paris Hilton. Annyira durva, hogy csak 145 cm-es a leányzó!:


Igen, egy ilyen ruhával aztán mesebeli lesz az a bizonyos nap:


Minden lánynak, béren kívüli juttatásként adnám ezt a paplant, még nem találkoztam olyan csajszival aki saját bevallása alapján ne így aludna - főleg nyáron :)))



Joccakát Csajok! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt