Első Sally Hansen lakkjaim

Follow my blog with Bloglovin

Egyik kedvenc Youtube vloggerem, DulceCandy áradozott a videóiban a Sally Hansen lakkokról, sóvárogtam is egy kis amerikai drugstore hálózat Magyarországra importálása után, de a Szépségbolt.hu-s akciók között egyszercsak ott figyelt ez a márka, ráadásul 35%-os akcióban! Muszáj volt rendelnem, az alábbi 3 lakknál kötöttem ki végül:

Sally Hansen Salon Manicure: 510 - I pink I can
Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear: 340 Mint Sorbet
Sally Hansen Diamond Flash: Fast dry top coat



A lakkomlakkom blogra keveredvén olvastam, hogy az egyik Sally Hansen pink lakk csíkoz. Már kezdtem megijedni. Amikor pedig kibontottam a csomagot és rájöttem, hogy én is ugyanazt az árnyalatot rendeltem, kissé kétkedve kentem fel a körmeimre. És bizony engem sem győztek meg 100%-osan:




Itt már látható a gyűrűsujjamon átsejlő szürkés-barnás árnyalat a lakk nem jó fedése miatt:


Gyűrűsujj+kisujj is láthatóan hiányos a fedést illetően:


A képeken eléggé szelíd, cuki rózsaszín a lakk, de neonfényben igazi neonpink árnyalatot kap, egyszóval megvadul :D



A fedőlakk abszolút meggyőzött, ugyanis annak ellenére hogy hihetetlenül folyós és olyan szaga van mint egy acetongyárnak, mégis fél perc nem kellett neki ahhoz, hogy simára és fényesre száradjon: IMÁDOM!!!




Nektek hogy tetszenek? Sally Hansen lakkokkal volt tapasztalatotok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Pedig gyönyörű ez a pink! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vérzik is érte a szívem, mert nagyon jó kis szín, még gyakorlok ezzel a lakkal, ennyi pénzért meg pláne nem adom fel :D
      Pusza: Reni

      Törlés
  2. Ajj, pedig nekem is nagyon tetszik a színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnivaló egy árnyalat, muszáj lesz megszelidítenem ezt a lakkot :)
      Pusza: Reni

      Törlés
  3. Sziasztok, nem tudom, hogy használtátok a lakkot, de ha csíkozott akkor nem jól kentétek fel. 5 színt vettem, köztük van ez a rózsaszín is, mentát is kipróbáltam, natúr színt, vöröset is. Kétszer-háromszor akkorák, mint a szinte ugyan olyan árban lévő lakkok, és meg is éri, mert maximum két réteg, de az erősebb színekből csak egyet használtam, és annyira fényes, hogy egyáltalán nem kiállt fedőlakkért, de amikor rákentem(ezüst színű csomagolású), olyan volt, mintha olyan gél lakkal lett volna lekenve. Á! gyönyörű, kibírta a nagytakarítást, és még az újkrumpli súrolást is :) az egyetlen lakk ami 24 év alatt meggyőzött. ja és van egy körömágy eltávolító gél, vagy lakknak hívják-e azt is, de az visz mindent! és utána még nagyon puha is a bőr. meg a lemosó...
    én kuponnal vettem őket, sok volt egyszerre de mindenképpen megérte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy tavasszal begyűrűzött a bloggervilágba is ez a márka, mindenkinek szinte más volt a tapasztalata, nálam elsőre elhasalt, de másnál szerelem lett :D
      Milyen árnyalatokban és milyen kuponnal vetted őket?

      Törlés
  4. Sziasztok! Nekem is van 4 lakkom, és nekem se csíkoznak. Tartósságát tekintve a legjobb szerintem a hazai piacon. Ugyanez a fedőlakkom van nekem is,egyszerűen szuper!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt