Demak Up Sensitive vattakorong vélemény

Demak Up. A németek imádják. Én meg megvettem a Müllerben, mondván ez nem lehet rossz akkor nekünk sem. Direkt a sensitive-változatot vettem, hogy kellőképpen el tudjon kápráztatni. Nem így lett.




A vattakorongok vékonyak, nem mondanám átlagos vastagságúnak, átmérőre viszont a szokásos sablont kapjuk. Akár sminklemosó folyadékot, akár arctisztító tonikot öntöttem rá, várnom kellett pár másodpercet, hogy be tudja inni, ugyanis egy olyan réteg a legfelső, amely majdhogynem taszítja a folyadékot. Ha nem tartottam vízszintesen, akkor azonnal lefolyt róla a ráöntött folyadék.




Ezt a márkát legfeljebb úgy fogom újravásárolni, hogy az extra vastag, téglalap alakú változatot.



Nektek mi a bevált arctisztító korongotok? Vagy inkább a nedves sminklemosó kendő?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt