Ugrás a fő tartalomra

Claire's minibevásárlás

Follow my blog with Bloglovin
Nemrégen adtak 3 cuccot 1.400 forintért a Claire's-ben, amit szépen elfelejtettem ide feltenni. Aztán pár nappal később 10 cuccot lehetett 2.400? 2.700? Ft-ért beszerezni, de utóbbinál már csak a hipergagyi maradt az állványon, szó szerint amit még a vurstliban sem visznek.


Szóval egy ajakra való "zsírkréta", egy vajpuha fehér zsenília kesztyű és egy rózsás fülbevaló amit sikerült elhoznom akciós áron, a kesztyűvel pedig máris egy hatalmas probléma van: iszonyúan szöszöl és még ennek ellenére is folyamatosan hordom mert annyira jó érzés! :)))

A fülbevaló 2in1, ezüst és fekete szetthez is bármikor fel tudom venni, nagyon szeretem!




A Claire's-t amúgy eléggé drágának találom (jó, akkor már a Bijou Brigitte-et is), én mindig inkább a SIX felé veszem az irányt. Az I Am-ben is vannak jó cuccok, mindig az aktuális divatszínekben és amikor már elcsábulnék jövök rá, hogy ez is csak bizsu :-/

Van bevált bizsusotok vagy lelőhelyetek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.