Blog sale zsákmány

Follow my blog with Bloglovin

Ági hirdetett nemrégiben blogsale-t és én csúnya, rosszkislány lévén munkaidőben le is stoppoltam az OPI Mariah Carey kollekcióját, valamint egy KIKO-palettát.
Múlt héten csütörtökön este holtfáradtan hazaesve itt várt egy csodás bubis boríték a postaládámban, el sem hittem, hogy aznapra juthat valami jó is!
Nagyon óvatosan bontottam ki a csomagot, a zuram árgus tekintete pedig a hátamban...kíváncsi természet na, fúrta az oldalát, hogy miket boltolunk mi Csajok :DDD
Mondhatom totálisan meghatódtam, mert élőben valami meseszépek ezek a gyönyörűségek, sőt mi több: Ági pár nappal korábban megsúgta Nekem, hogy egy kis meglepetést is csempészett a csomagomba. Már akkor alig akartam hinni a szememnek amikor ezt olvastam, annyira cuki volt ez Tőle! :)))






A paletták csodaszép bársony tasiban érkeztek, az arany hullámos szemhéjpaletta volt a meglepetés pont akkor, amikor hullámfüggő vagyok :)

A körömlakkok közül természetesen azonnal felkentem 2 réteget a körmeimre, az első Liquid Sand lakkom. Már most imádom mindegyiket és egyáltalán nem is kímélem őket: hajmosás, mosogatás, zippzárral való küzdelem, stb. és 4 napig nagyon szépen tartja magát, megemelem előtte a kalapom!





Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, nagy boldogság ezeket a cukiságokat a magaménak tudni, nagyon örülök nekik! :))))))))))))))))))))))))

Nektek hogy tetszenek? :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt