AVON, Bookline és brands.hu rendeléseim

A mostanában összegyűlt szerzeményeimet mutatom meg Nektek, ők az év első negyedévének termései.


AVON-tól most nevetséges áron, 400 forintért rendeltem meg ezt a luxus fekete kaviáros szemkörnyékápoló gélt, nagyon kíváncsi vagyok, mit művel ez a fekete kaviár az én fekete karikáimmal. Szerintem igazi kihívás ennek a terméknek :D

Anyum párja tegnap érkezett haza Németországból, egy ideje ott dolgozott és ezzel a gyümölcsös Dusch Das krémtusfürdővel lepett meg, ezt ajándékba kaptam (no meg persze csokoládékat, de azokat nem posztolom, mert ha az a temérdek mennyiség elfogy, nem fogok tudni leszámolni a lelkiismeretemmel, mert bizony felraktam a netre ráadásul a saját blogomra :D).

Emellett a brands.hu oldalon harmadáron adták ezt a cuki rucit, annyira légies és könnyű az anyaga és ez a vibráló minta! Nagyon megtetszett, 7 ezer forint volt így. Tudom, nem éppen a hű de akciós kategória, de sehol nem kapok magamra ilyen cuki nyári rucit, ami jó felülre is, értitek :)
Egy időben futott a ruha akcióval egy bioszappan akció, 4-féle kivitelben rendeltem meg őket 6-700 forintos darabáron:
- levendulás-szezámolajos (lila)
- tökmagolajos (mustár)
- kubeba-szőlőmagolajos (kékesszürke)
- szőlőmag-őrleményes (bézs-barna)









Végezetül a Bookline automatikus e-mail értesítője sikítozott, hogy a törzsvásárlói pontjaim egy része igencsak le fog járni, így váltsam már be legyek szíves. Még nagyon az év elején voltunk, amikor az első adag pontom lejáratközelbe került, azt egy Jamie Oliver mozsárra és mozsártörőre váltottam be, ezt fogom kapni anyumtól születésnapomra. Ez kábé úgy nézett ki, hogy megnéztem a pontbeváltós listát, imádom a főzős műsorokat, ezen belül Nigella, Gordon Ramsay, Lucinda Scala Quinn és végül Jamie, és felhívtam anyumat, hogy ne vásároljon semmit, én ezt a mozsarat most elhozom és a kezébe adom hogy jól tegye el arra az ünnepre, amikor az éveim múlását üljük gyászosan :P

No, akkor végre a most beváltott pontjaimhoz el is jutottam: egy égkék, tágas, felakasztható, sokzsebes, tükörrel ellátott neszeszerrel ruháztam be, 3.500 forintot kellett ráköltenem meg a pontjaim egy részét, mert ha én utazok, akkor nem csak egy fogkefével és tusfürdővel. Na de melyik lány tudna csak ennyi pipereholmivel nekivágni bármiféle útnak??? :)
A márkája Reisenthel és örülök, hogy ilyen kis sokoldalú és strapabíró cukiság lett az enyém! Eredetileg csodaszép narancs színben szemeltem ki, de az berendelős buli lett volna, én meg ugye nem várom meg, hogy jön-e addig, míg a pontjaim lejárnak, úgyhogy rávetettem magam a raktáron lévő színekre és ez volt a legszebb:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt