Viszlát szemceruza: Jillian Dempsey by AVON

Amíg nem tört össze benne a ceruzabél, addig nagyon szerettem, mert nem irritálta a szememet, erőteljes fekete színe volt és nem is fizettem érte olyan hatalmas összeget amikor beszereztem. Na de amikor összecsókolózott a padlóval, utána menthetetlen volt: szinte szilánkosra tört. Ha volt is olyan rövidebb-hosszabb része ami még nem tört ki a fából és lehetett vele dolgozni, utána azonnal lepattogzott és a kis pöttyöket a szemem alatt amikor elsöpörtem, egy nagyon vékony ámde annál határozottabb fekete vonalat kentem a szemem alá. Yep!

Szóval ezennel búcsút intünk egymásnak:




Nem szoktam sminkcuccokat csak úgy kidobálni, fájt is érte a szívem :( Ti hogy álltok ezzel? Ha tönkrement vagy nem vált be, mi a bevált módszeretek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én már kidobtam egy ilyen szemceruzát. Faragás közben végigtörött a fa, így aztán a kukában landolt majd az egész ceruza. Azóta nem is vettem ilyet.

    VálaszTörlés
  2. Au, szintén nem kellemes :( Valahogy én sem éreztem azt, hogy ugyanezt pótolnom kellene.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Egy ilyen nekem is van, de mivel rengeteg a szemceruzám, ritkán jön sorra ugyanaz a darab, ezek után kíváncsi leszek, az enyémnek mi lesz a sorsa. :-D :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt