Sminktárolás - problem solved

1 hete beszabadultam a Jysk-be és sminktartó után kutattam, miután teljesen felpörögtem ezen a témán. Az alábbi tárolókat sikerült beszereznem, darabját 1.700 forintért, volt belőle a fehér, zöld és lila színen kívül napsárgában is, de azzal már túl gyerekes lett volna a sminkes részlegem :-/

Szóval ezt a hatalmas kupacot sikerült a pirosítók és összehajtogatható fésűkön kívül beletuszkolnom ebbe a 3 tárolóba, nem kell az összes, a házban fellelhető neszeszert dugig pakolnom a sminkcuccaimmal és reggelente őrült módjára széttúrni őket újra meg újra.



Pihepuha plüss takarókat 2.500 forintért vesztegettek ugyanitt (140x200), így bordó valamint sötétlila színben is jöttek velem haza. Már van 1 hópihés és 1 rénszarvasos karácsonyi pokrócom amit anyumtól kaptam ajándékba, de amikor bekuckózok a kanapéra a tv elé, nem szeretem szétszerelni az ágyat, majd este kutatni hogy éppen hova logisztikáztam át a pokrócot.
Plussz jófogás: kádkilépő 400/db, bézs színben!






A káosz:




A káoszmentesítés után:



A tárolók jól néznek ki, szépen mutatnak az asztalon, csak mivel nem kemény plexi hanem puha műanyag az egész, így a fiókok ki-behuzogatásánál megakad a menetben az anyag és ilyenkor szorul az egész. Mínusz pont.
De ugyanakkor marhára örülök, hogy van végre egy fiókos rendszerezőm, már nagyon kellett mert igencsak neki kéne látnom a sminkcuccok elhasználásának és ehhez az első lépés, ha átlátom a teljes készletemet, nem pedig abból sakkozok ki egy sminket, ami 10 másodperc alatt a kezembe akad a neszeszeremben. És ugye 10 másodperc egy rohanós reggelen aranyat ér :)

Ti terveztek ilyen fiókos tárolót beszerezni?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt