Sminkcuccok tárolása

Egy ideje pörgök ezen a témán és pár napja akkor zártam be a böngészőt mindenestül, amikor egy ausztrál cég honlapján kötöttem ki nagyon szép árakkal és nemszállítással...

Jelenleg piperetáskákban tárolom az összes sminkcuccomat, azonban ha utazásra kerül sor, máris borítom kifele a piperék tartalmát hogy tudjak bele pakolni. Szóval egy kicsit elegem lett. Jópár bloggerinánál láttam Youtube-on sminkcucc tárolására alkalmas kis állványokat szép kis cuki fiókokkal, na mondom, bevetem magam a barkácsáruházba és ott majd jól találok magamnak olyat amit keresek...nem így lett. Természetesen ipari szerszám és csavartárolókkal találtam magam szembe, már kerestem a homokosoknak kreált szerszámos részleget, hogy legalább valami cuki kinézetűre bukkanjak, de semmi. Vörös és áttetsző műanyagba botlottam, de nem passzolt a keret és a műanyag fiók, így olyan szépen akadozott, hogy majdnem magamra rántottam az egész tárolószekrényt amikor húztam kifele az egyik fiókot...Bauhaus kilőve.

Amiket a Praktiker és IKEA oldalán találtam, nem felelnek meg számomra, szerintem holnap megnézem a Claire's-t és a KIK-be sem ártana benéznem.

Ők a nem nyertes válogatásom:







És amit Nikkinél láttam (KELLKELLKELL!!!):







Hol tároljátok a sminkcuccaitokat? Ötletek, lelőhelyek? :D



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jysk-ben vásárolt négy fiókos rattan szekrénykében tartom a cuccaim. A tárolás megkönnyítésére Tescos fa evőeszköztartó van 2 fiókban is. Nagyjából jó, de ha még több sminkcuccot vásárolok, akkor át kell szerveznem a dolgokat.

    Amivel bajban vagyok, az a körömlakkok tárolása, rendszerezése. Ugyan van 2 dobozom és egy kis fiókos tárolóm, de kinőttem és megint ömlesztve, átláthatatlanul vannak szegénykéim. Ha erre találsz jó ötletet, kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
  2. Jysk-ben vasárnap voltam, műanyag fiókos szekrénykéket szereztem de akadoznak, nem nagyon passzol a sín és a fiók, rövidesen jön post-ban. Körömlakk-tárolásra semmit azaz semmit sem találtam, gáz :-/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt