New Yorker bevásárlás

Azért én is tudok, ha akarok :) Két egymást követő alkalommal voltam a New Yorkerben, ez az első körös bevásárlásom volt az Árkádban. És természetes, hogy a második shoppingolást előbb mutattam be Nektek :) Szóval, jöjjön most a leárazások első hulláma:

- smaragdzöld, fehér és graffiti csősálak, darabja 890 Ft
- szürke szegecses pulcsi 3.990 Ft (?)
- sztreccses, indigókék farmer 5.990 Ft
- korall színű farmer-szövet nadrág 3.990 Ft




A szürke szegecses pulóvert vettem meg elsőként, rá 5 napra pedig Gödöllőn a krémszínű párját, 1.500 forintért vagyis igencsak fele alatti áron. Ilyen az én formám, de ettől függetlenül mindkettőt iiiiiimádom!!! :)

A kék nacit nem nevezném akciósnak, nálam ez a 6e forint a lélektani határ, amit egy nadrágért kiadok. Sajnos, mivel nem az XS-es kategóriába tartozom, így a combjaim összeérnek, így a farmerok kikopás miatt cserélődnek nálam, mert elfogy onnan az anyag.

A graffiti csősál ma volt a nyakamban, maga a sál nem egy vastag cucc, de egész álló nap olyan forrón tartotta a nyakamat, hogy egy vékony felső és kardigán elegendő volt az irodában. 3x tekertem körbe a nyakamon és egyáltalán nem volt szoros, igencsak kényelmes viselet, már most nagyon szeretem! :)


Tényleg, mennyi az a sálmennyiség, amivel rendelkeztek? Nekem ilyen "divatsálakból" 5 van, elkülönítve a télikabáttal hordandó vastag, kötött sálaimtól. Szerettek napközben is sálban flangálni?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt