Müller bevásárlás

Rámentem az akciókra és az alábbiakkal tértem haza:



- Soft Star 10-es csomag papírzsepi: nem tudom egyesével kordában tartani a papírzsebkendőket a táskámban és mivel allergiás+asztmás vagyok, így az év 365 napján van nálam papírzsepi. Ez az óriási zsepiválogatás nem volt 500 forint és ezért az árért 4-rétegű papírzsepkendőhöz juthatunk hozzá

- Demak Up vattakorong: talán őt nem akciózták le egyedül, de mivel a németek előszeretettel használják ezt a márkát, megvettem hogy kipróbáljam az amúgy is éjjel-nappal száraz bőrömön (fontos, hogy ne legyen kemény illetve "karcos" a vattakorong az arctisztításnál, mert az érzékeny bőr amúgy sem nagyon toleráns, hát még a durvább felületű korongoknál :( )

- Soft Star dobozos papírzsepi: 4-rétegű és jóval több van a dobozban, mint a másik német márka a Zewa kiadásánál. Természetesen itthon is folyton-folyvást fújom az orromat, bőrgyilkos a 2-rétegű zsepi :(

- Amicelli ostyarúd: sokkal de sokkal finomabb mint a Bonbonetti (sorry!) és nagyon könnyen csúszik a délutáni kávé mellé! Egyesével csomagoltak a rudak, hogy felbontás után ne szívják meg magukat a levegő nedvességével és utána "meggumuljanak" :D

- Ritter sport-válogatás: Valentin-napi akciós csokoládék a megszokott Ritter Sport minőségben. Én az epresre csaptam le, a zuramnak pedig a karamellás, mogyorós, nugátos dobozkát hoztam, Valentin napra tökéletes, amit szerintem amúgy sem szabadna annyira túlzásba vinni!



- Astor Mikado és Astor Lacque Deluxe körömlakkok: 50% lejött az árukból, ilyen árnyalatú lakkjaim még nincsenek

- NYC Duo szemhéjpúder: napsárga és terrakotta színek pihennek a plexi alatt, nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fognak együtt szerepelni a kék szemeimmel

- NYC City Curls és High Definition szempillaspirálok: most vagy 7-8 féle NYC spirált akcióztak le egyszerre, érdemes szétnézni az állványuknál (6-700 forintokba kerülnek most)!

- Bourjois Brush Concealer (ott bújkál a szempillaspirálok mögött): most rákaptam nagyon a Bourjois termékekre, a Healthy Mix Serumot például nagyon sok hazai és külföldi bloggernél láttam a havi kedvencekben, Nojko pedig külön össze is gyűjtötte videójában a tapasztalatokat a Mixről és a Mix Serum-ról. Szóval ezzel a korrektorral nem foghatok mellé úgy érzem, muszáj felvennem keményebben a harcot a szemem alatti karikákkal, mert egy kriptaszökevényre kevesen mosolyognak természetesen :)

- Bourjois 8in1 BB krém vanília árnyalatban: most akciózva kínálják a Müllerben, de már a (számomra) exkluzív csomagolása alapján beleszerettem, pláne akkor, amikor kinyitottam:



Tükör gyerekek! Tükör! És egy vajpuha felvivő szivacs!!!


Tükör hanyatt döntve:


Éééééééééééééés: elforgathatóóóóóóóóóóóóó!!! :))))))))))))))))))))))


Asszem engem nagyon kevéssel is boldoggá lehet tenni, totálisan kivagyok! :)
Egy kevésbé jó dolgot viszont máris kiemelnék: hihetetlenül gyorsan gyűjti az ujjlenyomatokat:



Igazából nem is merem megkezdeni ezt a BB-krémet, annyira gyönyörű hogy nem szeretném összerondítani ezt a simaságot, inkább csak gyönyörködni benne! :)
Tudom, nem vagyok komplett, de ez is csak én vagyok :)


Láttátok már a Bourjois BB-krémjét? Bourjois termékek közül van Nektek bevált?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt