Mini bevásárlókörút: Humanic, Hervis, Ázsia Center

Szombaton STEFInapot tartottam a Humanic-ban. Azt mondtam a zuramnak: "moSTEFIzetsz" :)

A történethez az is hozzátartozik, hogy előadtam a hattyú halálát előző nap neki, miszerint oké hogy nekem is van keresetem, de a pasim vagy és igenis vásároljál nekem mint a csajodnak dögös cuccokat! Ennek az lett az eredménye, hogy egész nap plázáztunk (ez nagy szó ám, mert az én Imim 20 perc alatt kiviharzik mindenféle, emberekkel teletömött helyről :D).
Délelőtt a Pólus Centerben a Humanic-ban járkáltunk, minden téli cipőre és csizmára 50% a kedvezmény. Ő fel is próbált egy bokavédős sportcipőt - amolyan Justin Bieber stílusban, de az alján egy komplett szellőzőrendszer volt, ennek megfelelően lyukacsos, így a bélelt cipellőben még csak egy pocsolyába sem léphetsz bele, mert azonnal bukó :(
Szóval ez ott is maradt az üzletben. A szegecses bokacsizma részlegen azonban 4.990 Ft-ért osztogatták ezt a szépséget, vagány is, kényelmes is és még le is volt árazva. Kell ennél több? :) Már látom lelki szemeim előtt, hogy a szegecses pulcsijaimmal együtt fogom hordani. Igen, elért és be is hálózott a szegecs-láz. :D




27 éves koromban először lett márkás zoknim, a Hervisben osztogatták a Nike zoknikból a különböző méreteket, 3 pár zoknit adtak 3 ezerért, ez annyira nem nevezhető akciósnak, de a tűzkeresztségen átestem :) Remélem, hogy sportoláshoz remekül be fognak válni, mert cuki csajos sportcsukát is beszereztem hozzá. Tudjátok: tavasz, lágy szellő, mérföldeket fogok reggel-este futni, a szokásos hülyeség az évszak- és alakváltásban reménykedve. Majd beszámolok róla, mennyire tudom magam felkészíteni a bikiniszezonra :)




Ázsia Centerben 300 forintért vettem ezt a szemceruzát, mert óránként összefolyik a jelenlegi a könnycsatornámban, illetve magára a szememre is tapadnak ceruza-foltok, amiket nem jó dolog eltávolítani, mert hihetetlenül irritálja a szememet!
Az esti mozihoz ezt dobtam fel a sminkem részeként és nem égette, nem könnyeztem tőle és főként nem is gyűlt össze a szemem egyik sarkában sem!!! Halleluja!!!!!!!! :) Még a végén ez a párszáz forintos szépség lenyomja az összes többi szemcerkámat! :D




Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt