Elfogytak

Újabb adag csajos termék csomagolása landolt a kukában, őket használtam el mostanában:



Rexona Women Clear Pure Crystal hónaljdezodor: nem vált be. Ugyanúgy izzadtam (még télen is!) és hát...érdekes egyveleget alkotott a Rexona és az én "illatom" együtt. Biztosan nem veszek ilyet a későbbiekben!

Dove Beauty Hand Cream kézkrém: könnyű formulája van, mégsem akaródzik kézmosásnál olyan könnyen lejönni az ember kezéről, így éjszakára használtam. Szerencsére ez nem az a fajta krém, aminél stabilan 8 percet még ébren kell tölteni a paplan felett lebegtetve a kezedet, hogy vééégre beigya a cuccot.
Nem volt a kedvencem a makacs filmréteg miatt amit maga után hagyott, szintén nem újravásárlós darab.

L'Occitane En Provence tusoló gél: Pixiboxos termék, iszonyúan frissítő citrom-grapefruit illata van, nagyon szerettem ahhoz képest, hogy grapefruitot nem eszem mert a keserű ízével ki lehet kergetni a világból. Talán nincs is ennél keserűbb étel/gyümölcs a számomra!
A bőröm nem száradt ki utána, az illata nagyon bingó, már csak a márka termékeinek az árát sokallom, de azt nagyon! Ha hozzám vágják a tusfürdőt, az még rendben van, de magamtól maradok az olcsóbbaknál.

Garnier Body intensive 7 days krém-gél: termékminta egy női "szaklapból". A téli testvajas támadások után csak úgy szipkázta befelé a bőröm ezt a cuccot, nagyon-nagyon bejött a dolog! Való igaz, inkább tavasszal és nyáron jöhetnek a vízbázisú, lehelletkönnyű krémek, viszont igazi felüdülés volt a nehéz, zsíros testápolók és testvajak időszakában! Most 999 Ft-ért láttam a madaras teszkóban leakciózva, Ázsia Centerben viszont még ennél is olcsóbb! Ha kivégeztem az évek alatt felhalmozott testápoló-készleteimet, ez rendkívül nagy eséllyel lesz az alaptáram része!

Nivea Visage Pure&Natural regeneráló éjszakai arckrém: szintén minta egy szaklapból és nem fogom megvenni. Fuldoklott alatta az arcbőröm, olyan masszívan csücsült rajta az anyag, hogy azt hittem, sosem jön le. Nem nagyon szerettem akkor használni az arcmozgató izmaimat, mert minden egyes rezdülésnél éreztem, mennyire stabilan tartja fogjul az arcomat. Nagyon nem jött be :(




A fentiek közül Nektek melyekkel volt közelebbi ismeretségetek? Tapasztalatok?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt