BB avagy brutális bevásárlás a New Yorkerben

Ma egy valag ruhával tértem haza a New Yorkerből, annyira nevetséges áron jutottam hozzá ezekhez a darabokhoz, hogy alig ocsúdtam fel:




A legtöbbet az óráért fizettem, 2.990 forintot, marha vicces! :D Az már kevésbé volt az, amikor a próbafülkében egyszercsak hatalmas csattanással földet ért az arany színű, szintén NY órám :( Most a zuramnál van szerelés alatt mert nemcsak hogy szétesett, de nem is jár már. Szorítsatok, mert nagyon szeretem azt az órát!

Szóval a bevásárlásom eredménye:
- kötött ciklámen-lila csíkos pihepuha lezser pulóver 1.990,-
- púderrózsaszín meleg bujcis pulóver 1.490,-
- szegecses bézs puha pulóver (ebből a fazonból ez már a második, muszáj volt másik színben újravennem, annyira imádom) 1.990,-
- fáradt rózsaszín-lila csíkos, puha és könnyű pulóver 1.490,-
- mustársárga kardigán 890,-
- menta színű csillogós hosszú ujjú top 890,-
- menta színű pihepuha szabadidőnadrág 1.990,-
- azték mintás top 890,-
- színes hajgumik 590,-

Akkora szatyorral jöttem ki onnan, még mindig ki vagyok tőle :) 15.200-at fizettem kereken, ezért kaptam 5 melegen tartó pulóvert többek között, de ha csak őket tudtam volna megvenni ennyiért, már boldog lennék! Tudom, engem kevéssel is boldoggá lehet tenni :D
Ja, amúgy a menta cuccokat nem egymáshoz vettem, de szerintem ezt nem fogom tudni kimagyarázni mert annyira összepasszolnak :)




Szegecs-love:



Megjártátok már Ti is a New Yorkert?



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt