Vasárnap délutáni bekuckózás

Puha és kényelmes kanapé+takaró, egy forró tejeskávé és a szaklapok:
Joy, Glamour, Szép Házak, GoodFood és amit Csillutól kölcsönbe kaptam áttanulmányozásra, az Lakatos Márk Stílusterápia című könyve. Véger Fibi sminkes könyvénél ragadtam le legutóbb, nem hallottam még Márk könyvéről (my bad).



Egy belassult, álmos vasárnap délután tökéletes és vágyakozós kellékei :) Mert természetesen legalább 6 házba azonnal beköltöznék a Szép Házak magazinból és egyből meg is sütném a konyháikban mindazt az ínycsiklandozó szépséget, amit a GoodFood-ba bele merészeltek tenni :)
Aztán jöhet a gardróbom képzeletbeli felépítése, a basic és extra darabok valamint a sminkcuccok és parfümök elhelyezése...amikor pedig ezek után visszazuhanok a valóságba, akkor vár rám egy adag megszáradt ruha hajtogatása és elpakolása. Bárcsak itt lenne velem a mamim, ő tudta mindig gyönyörűségesen becsomagolni párban a zoknikat apró kis fánkocskákká anélkül, hogy bárhol egyenetlen vagy kitüremkedő lett volna.



Pihizzetek Ti is illetve amennyiben a gép előtt ültök, írjátok meg, mivel töltitek el egy ilyen ráérős vasárnap délutánotokat? :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szaklapok :-D
    Én ma végre nem itthon ültem - vége lett az Emberem vizsgaidőszakának és ennek örömére elmentünk wellnesselni :-)

    VálaszTörlés
  2. Ajj de jól hangzik, ugye jóóóó sokat lazítottatok és pihiztetek? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt