Táskavásárlási mizéria

Tipikus. Annyira tipikus! Belibbenek a bevásárlóközpontba, mondván ááá, nem kell semmi és úgyis csak a leárazásokon egymást mardosókat fogom megnézni meg vigyorogni rajtuk egy sort és már megyek is...aha, pont nem. Ilyenkor szakadnak rám a júúúj, ez már milyen régen kellett és az ez még hiányzott a ruhatáramból-darabok. Bezzeg amikor célirányosan, egy bizonyos termék beszerzése a cél, akkor válik igencsak rögössé az út.

Táskát szerettem volna venni. A PlayersRoom-ban vásárolt Norah-feliratú táskámban az első héten kiömlött az ebédem és kimostam kifordítva...a feliratok fele lepotyogott, vagyis rosszabbul festett a majd 6 ezer forintos táskám, mintha a turkálóban akadtam volna rá...pff...

Két sporttáskám is van a Decathlonból, ezeket természetesen edzésre kellene használni, pontosabban az edzőcuccaim cígölésére. Igen, már ráncoljátok a homlokotokat, én sem arra használtam, hanem sima táskának ami viszont jobban elfér kézben mint vállon amitől természetesen visítófrászt kapok mert ilyenkor másodpercenként villan be, hogy hol van a vállamról a táskám. Nem vagyok egy egyszerű eset, tudom. :)

Az alábbi paraméterek alapján választok táskát:
- nem hordom sem kézben, sem pedig könyökhajlatban, hanem vállon
- a jobb vállamon hordom, így a zippzárnak is a jobb oldalamon elöl kell lennie nem pedig hátul ami leginkább csak a zsebeseket segíti, nem pedig a táska tulajdonosának kedvez
- legyen tartása a táskának, ne egy "zsáktáska" legyen aminek olyan formája van és esése, amilyet éppen szán neki a sors
- ne kerüljön többe egy táska, mint a havi BKV-bérletem

Bevetettem magam az Árkádba és sorra jártam: Deichmann, Reno, Humanic, Zara, Tally Weijl, Pimkie, Promod, New Yorker és végül a Carpisa. Ja, és megálltam 2 méregdrága táskaüzlet kirakata előtt is.

A tapasztalatok: drága táskák, átlagosan 19-23e forintokért. Egyedül a New Yorkerben találtam egy 6 és fél ezres táskát, de a zippzár vége nem volt hozzávarrva a táskához, illetve tartás nélküli, olyan semmitmondó táska volt, de legalább 4 szín közül választhattam. 60 percnyi rohangálás utáni utolsó elkeseredésemben irány a Carpisa, mondván itt úgyis csak drágaszág van. Szerencsémre tévedtem, 30 és 50%-os akciójuk volt (és van) éppen :D





Hihi, ott tipegnek a kis teknőcök :)


2 táskát sikerült náluk vennem+egy elegáns fekete pénztárcát, amibe az összes kártyámat bele tudom pakolni. Csak 3 kártyahelyet vesz el, hogyha szép akarnék lenni: TheBodyShop, Yves Rocher és L'occitane törzsvásárlói kártya. Szóval kellett a hely. Ezért a 3 cukiságért 14 és félezer forintot fizettem összesen, egy időre úgy érzem, elláttam magam tatyóval.

Vagyis a táskaválságnak hivatalosan is vége :DDD



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt