Szépségbolt.hu rendelésem

Az akcióról nemrég meséltem Nektek, ma pedig átvettem a Szépségbolt.hu oldalon leadott rendelésemet. 30-40-50% kedvezmény volt a BB-krémekre és ArtDeco termékekre. A csomagom, amiért 8.800 forintot fizettem:



A L'Oréal BB-krémjéről sok jót olvastam, a Rimmel Wake Me Up pedig szintén a remek kategóriában képviselteti magát. Az AA-márkát még nem ismerem, de nem sokkal fizettem többet egy ezresnél a BB-jükért. Mellette egy fekete leggingset is rendeltem magamnak mert ez még hiányzott a ruhatáramból.

A Helia-D BB-krémjét anyumnak rendeltem, szoktatom rá őt is folyamatosan ezekre a kencékre, a következő a L'Oréal BB-je lesz:




Ezen a héten 500 forint kedvezményt adnak alapból, ha rendelsz.
Én pick-pack ponton vettem át a rendelésemet, nem nagyon szeretek egész álló nap a futárra várni, így hazafelé mivel útbaesett, kényelmesen kb. 1 perc alatt átvettem.


Nálatok mi a preferált átvételi mód? Futár, postás bácsi, személyes átvétel?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt