New Yorker és Müller shoppingolás

Most hétvégén gyorsan végigszaladtam a leárazásokon, a New Yorkerben fogtam ki talán az eddigi legnevetségesebb összegért egy bolero-t, 290 forintot fizettem érte:





Müllerben összevadásztam néhány 349 forintos, kifutó terméket:
A Breaking Dawn kiadásból az arany színű körömlakk még nem volt meg nekem, hozzácsaptam az arany színű rúzst+2 kifutó Essence Colour&Go lakkot+ezt a sötétkék repesztő gyönyörűséget. A korrektorra kíváncsi vagyok, igyekszem a hullaszínű bőrömre megfelelő korrektort vadászni, kíváncsi vagyok, hogyan válik majd be nálam.





Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. aww de megérte a boleró! :O ügyi vagy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Már-már én éreztem magam kellemetlenül hogy 3 darab százast raktam le a pultra a csajnak - nagyon furi :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt