Lóg a lába lóg a, nincsen semmi dolga

Amikor egy nyugodt 7végi délutánon kettesben maradok a kicsi laptopommal, egy forró bögre Dolce Gusto cortado (habos eszpresszónak hívom, szerintem ez a legjobb és legzamatosabb a szortimentből) kíséretében bekucorodok egy puha meleg helyre és a kedvenc videóimat nézegetem - na jó, olyanokra is rákattintok, amiket eddig még nem láttam :D

Mondhatni elsőként sminkes és haul videókat nézek DulceCandy-től, a gép mellé pedig egy másfél literes ásványvíz van bekészítve, hogy ne felejtsek el inni (hidratálni egész egyszerűen muszáj), és gyönyörködök a varázslatos sminkjeiben és szerzeményeiben.

Másik igen nagy kedvencem az MTV Cribs, imádom ezeket a felturbózott, sokszor toszkán-stílusú amcsi házakat, valahol mélyen egy lakberendező (enteriőr?) veszett el bennem.

Szeretem továbbá a Teen Magazine videóit, természetesen még mindig tinédzsernek hiszem magam, nagyon szeretem a Prom (bál) és a Photoshooting (fotózás) zenés kis összefoglalóit.

Videózás közben párszor felnézek fb-re+csekkolom a mailjeimet+elnavigálom a 4 macskámat a házban.



Amikor a gépem nélkül töltöm az időt, általában MTV-t+Viva-t+Nickelodeont+Disney Channelt+FEM3-at+TV Paprikát+EuroSportot nézek az űberkényelmes, csokoládébarna sarokkanapénkon, természetesen betakarózva (hihetetlenül fázós vagyok, főként a lábaim: még 1 óra forró pokróc alatt töltött idő után is képesek a lábfejeim jéghidegek maradni egy vastag zokni alatt).
Igen, szeretek tévézni, nem iktatom ki az életemből, csakis a híradásokat. Nem szeretem nézni a tömegkarambol-megölte-megtámadta-eltemette stb. híreket, így is elég pesszimista a hozzáállásom, nem szeretném még jobban lehúzni a hangulatomat :-/

MTV-n a Tinimamik című sorozatot nézem rendszeresen, 4 tinédzsert mutat be, akik 16 évesen lettek anyukák, majd az azt követő nagyjából 3 évet öleli fel a sorozat. Én, aki nem rajongok a gyerekekért és a gyerekvállalásért, igenis szeretem látni a nem túl habos oldalát ennek az életre szóló felelősségnek. Nem nagyon szerettem korábban sem a tündérmeséket, a realisztikus, földhözragadt látásmódom már akkor elég rendesen működött. Szóval jó látni, hogy végre nem kampányfilm-szerűen mutatnak be egy igencsak meghatározó dolgot az életben.
Jersey Shore: őrült, bulizós 4 lány és 4 fiú folyamatos pasizással/csajozással, közös szobában takaró alatti kufircolással, eszeveszett bulikkal és a másnapi/harmadnapi józanodással. Az embernek mindig van valahol egy vadulós fele, azt vagy felszínre engedi, vagy nem. Utóbbinál jó látni és kicsit saját magát is beleképzelni ezekbe az őrült éjszakákba, a hajnali verekedésnél viszont nem húznak be mert csak read-only-ban látod az egészet :D
Nagyon meg lehet szeretni a szereplőket, az évek alatt látni hogyan változik az alakjuk, őrült öltözködésük, póthajmennyiségük és hogyan lesznek szépen lassan felelősségteljesek.
Plain Jane - miből lesz a cserebogár: egy igazi Tündérkeresztanya, aki felturbózza a lányok önbizalmát és ruhatárát, leküzdeti velük a fóbiáikat és a fiúktól való félelmüket és új külsőt varázsol(tat) nekik. Szeretem Louise Roe stílusát, mert ötvözi az elegáns, visszafogott és kifinomult hölgy és a divatkövető, színimádó csajos vonalat. Valahogy nagyon szép átmenetet képez egy first lady és lady gaga között :)
Skins: csak néha kapom el ezt a sorozatot, és mégis úgy ragadok le előtte, hogy szinte észre sem veszem. Csak bámulom a képernyőt, hihetetlen módon mutatja be a tinik lelki mélységeit és magaslatait, szexuális túlfűtöttségét és laza drogozásaikat. Aztán amikor azon kezdenél el gondolkozni, hogy idióta gimis hülyeségekről szól ez a sorozat, hirtelen vált és belecsöppensz az egyik lány életébe aki mindig igyekszik egyensúlyt és békét teremteni a sulitársai között, odahaza pedig ő tartja kézben a családját, simítja el a hatalmas feszültséget édesapja, közte és a húga között és csak bámulsz, hogy lehet lelkileg ennyire erős valaki, aki nap mint nap megküzd azzal, hogy elhagyta őket az édesanyja.

VivaTV: K mint Kardashian: imádom őket nézni, bírom, hogyan tölti ki az életüket a média, a népszerűség és hogyan küzdenek meg a nagy hollywoodi problémáikkal az iszonyatosan gyönyörű házaikban :) Jó nézegetni, mivel töltik el ugyanazt a napot totálisan másképp, mint mi, robotoló magyar emberkék.

Nickelodeon, Disney Channel: a V, mint Viktória sorozat szereplőit nem lehet nem szeretni, én leginkább Jade-el tudok azonosulni, noha nincs olyan elborult elmém mint amilyet az írók megalkottak neki :) Valahogy szerintem mindenki vágyik/vágyott arra, hogy már tizenpárévesen olyan stabil és összetartó baráti társasága legyen ami majdnemhogy szétrobbanthatatlan, elfogadják egymást a dilijeikkel együtt és nem lefikázzák egymást érte, hanem az eltérő látásmódot díjazzák és így közösen oldják meg a felmerülő problémákat. Persze feszkó az mindig van, de ha nem lenne, akkor nem nagyon néznénk a sorozatot :D
Fiúkkal az élet: amikor egyedüli lányként és egy nárcisztikus barátnővel az oldaladon járod végig a sulit és szembesülsz a problémákkal: imádnivaló, mert végre nem egy anorexiás, szőke kaliforniai lányt tettek be főszereplőnek, hanem egy kicsit kerekdedebb, jó mimikával megáldott, cuki vörös leányzót.

Eurosport: darts világbajnokság, tenisz és favágó verseny. Darts táblát tavaly karácsonyra kaptam, azután szerettem meg, hogy rájöttem, a bowling nem nekem való (képtelen vagyok váltott lábbal állni és a másik kezemmel gurítani: nekem csak a jobb láb elöl-jobb kéz lendít és gurít kombinációval dőlnek le a bábuk). Stabil 3 óra gyakorlást követő napon gyönyörű izomlázam lett a jobb karomban amit nem is gondoltam volna.
Tenisz: kiskoromban teniszezőnő szerettem volna lenni Martina Hingis és Steffi Graf példája alapján, de pénz hiányában a nyári táborokon kívül nem tudtam rendszeresen űzni a sportot edző és fedett téli teniszpálya fizetésével.
Favágó verseny: csak ámulok és bámulok, ugyanakkor hihetetlenül izgulok, nehogy bajuk essen a versenyzőknek, amikor szó szerint maguk alatt vágják a fát. Izgi, pörgős, monumentális.


Amikor pedig csak simán zenét hallgatnék, akkor Ashanti albumához nyúlok, annyira eltalálta az R&B-oldalamat, hogy csak na. Bánom, hogy mostanában nem aktív, már várom  hogy újra felbukkanjon a zenei palettán egy friss és ropogós albummal.




Ha pedig nem otthon töltöm az időmet és lelépek egy kis pénzt költeni, ennek kell szólnia az autóban, ez az ultimate kocsiban utazós zene:



Ééés a végére egy abszolút hangulatjavító, ami mindig bejön:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt