Körömlakk-készletem

Jól feltöltekeztem és ezzel együtt kiköltekeztem az utóbbi időben, íme hát megszületett A készlet, melyet most Nektek is bemutatok.

Első körömlakkjaim természetesen tizenévvel ezelőtt kezdtek szállingózni, tinikoromban nem tudatosan, de ráböktem egy-egy lakkra hogy jöjjön velem haza, most már több ésszel és ízléssel (mindkettőt csak remélem) megáldva kifundálom, mely árnyalatra van szükségem, íme:

A leges-legelső Pixiboxban tárolom őket, pont megtöltik ezt a kis tároló dobozkát. Próbáltam soronként rendezni a színeket de a végére nem sikerült tartanom magam a katonás rendhez de ez akkor már mindegy is volt :D


Kék szekció balról jobbra:
H&M
C&A
Aden-kollekció
Müller-leárazás
Müller-leárazás
brands.hu akció
Aden-kollekció
Müller-leárazás


Zöld szekció balról jobbra:
Ázsia Center
Müller-leárazás
AVON akció
AVON akció
AVON akció

Barna-szürke szekció balról jobbra:
Müller-leárazás
Müller-leárazás
H&M
H&M
Aden-kollekció


Lila szekció balról jobbra:
Aden-kollekció
Aden-kollekció
100 Ft-os boltban beszerzett
Aden-kollekció
brands.hu akció


Bordó szekció balról jobbra:
100 Ft-os boltban beszerzett
AVON akció
2. Pixibox
Müller-leárazás
AVON akció


Summertime szekció balról jobbra:
H&M
Aden-kollekció
Müller-leárazás
Aden-kollekció
H&M


Sárga szekció balról jobbra:
Aden-kollekció
Müller-leárazás
H&M
Müller-leárazás
H&M
Aden-kollekció
100 Ft-os boltban beszerzett
AVON akció



Köszönöm hogy megnéztétek :)
Jelenleg pihentetem a körmeimet, nehogy extrém módon besárguljanak, addig kifundálom milyen színt válasszak legközelebb - ami természetesen jön mihamarabb a blogra :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt