Januári kedvencek

A 2013-as év első hónapján vagyunk túl, hihetetlen számomra, hogy milyen gyorsan telik az idő!

A hónap vége felé kezdett úgy sűrűsödni a programom, hogy napi szinten alkalmaztam az alábbi termékeket és mivel biztosra megyek olyankor amikor magabiztosnak kell tűnnöm, holott a lelkemben korántsem vagyok akkor az - sőt igazából ugrálnék idegességemben -, csak az addig bevált termékeket használom amik nem hagynak cserben, ők pedig az alábbiak:



Garnier BB krém zsíros bőrre
Így van, az unalomig említett, zsíros bőrre való BB-krém és igen, én sem vagyok megelégedve a tubusával/adagolójával, mert ömlik mindenfelé. Szóval akinek zsíros a bőre, annak a térdére is jut :D

Clinique airbrush concealer - 04 neutral fair
Pixiboxos termék, nagyon szeretem, mert hihetetlenül szépen elfedi a lila karikákat a szemem alatt. Azonban figyelnem kell a felvitelénél azaz időben kapcsolnom, mert nap végére kicserepesedik a korrektor, így kell tennem alá hidratálót, máskülönben teknőc szemű leszek :)

MAC fekete szemceruza
Csillumtól kaptam, nem irritáló, nem könnyezik be, nem leszek piros nyusziszemű és nem is csípi a szememet ez a cerka, nagyon szeretem!

MAC szempillaspirál - Extreme thick slim
Szépen kiemeli a pilláimat, még éppen nem a pókláb hatás, mert a töveit szépen ducira tudom kenni vele. Nem irritálja a szememet és nem kenődik.

L'Oréal Color Riche Les Ombres 4-es szemhéjpúder - Beige trench paletta
Alap paletta a színeit tekintve, az pedig hogy lágyan csillog is...belopta magát a szívembe! Szemhéjalap nélkül nap végére beül a redőkbe, de egy délelőtti megbeszélésnél abszolút semmi baja.




Csajok, holnap már február, csak nekem tűnik gyorsnak a tempó? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt