Gyors leárazási körkép

Múlt hét vége óta körbejártam jópár boltot és még be is mentem :)

Engem ez a mostani leárazás nem késztetett vásárlásra, nagyon nem az én stílusom van most terítéken. Evvan.

I am, SIX: 600-800-1.000-1.500 forintokért vannak leárazva fülbevalók és nyakláncok, de számomra nem az a különleges fajta, nem szeretek olyanokra pénzt kiadni, amiben semmilyen különlegesség nincs beépítve.

Reserved: 3-4-5-6 ezer forintokért zuhannak a nyakunkba a pulóverek, de kissé öregesek, plusz semmi extra. Nagyjából egy 50 éves könyvtárosnénin tudom elképzelni őket egy osztálytalálkozón, ha pedig már egy pici pocival vesszük fel az oversize-darabokat, nem lesz túl emészthető a végeredmény.

Zara: pólókból aztékmintás, táskákból és cipőkből a 12 ezres kategória van kipakolva, azokból is sok a fekete és a bordó.

Bershka: 3-4-5-6 ezer forintos pulcsik, főként S és M-méretekben, de az L-esnek sem adok sok esélyt annyira picike (rám!). Loaferekből most 4-5 ezres kategóriában figyelnek az akasztókon a bordó és fekete bársonnyal borított, halálfejes és szegecses lábbelik, erősen fogynak.

H&M: semmi használható ruhadarabot nem találtam, ömlik ránk a szilveszterről megmaradt flitter-áradat, de egy épkézláb ruha nincs, max 38 kilós emberkére akinél nem gond, ha kilóg a hátsója. Hívogató a még több termék leárazva-felirat, de bármit végigtapogattam az állványokon, visítva rohantam ki, annyira erősen műanyag tapintású :-/

Camaiieu: a szokásos visszafogott blúzok, hosszúujjú pólók és kötött pulcsik vannak kipakolva, a hosszú ujjú felsőkből már 1.700 forinttól ki lehet fogni jó kis basic darabokat. A nyakláncokat is akciózzák, itt inkább a romantikus, mini textil rózsa bronz láncon-típusból van sok.

Tally Weijl: 70% mínusz, már a bejáratnál az arcunkba tolják a kedvezményes kockák ingeket, szóval akinek ez a gyengéje, hajrá! :) Fülbevalókból nagyon sok fut 600 forintos áron, ilyenek az arany és ezüst színű, extra hosszú és/vagy extra csörgös-csilingelős fajták.


Meséljetek, milyen szuper dolgokat zsákmányoltatok mostanában és főként hogy hol? :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt