Elfogytak

Jók-jók-jók, mindenképpen jók ezek a termékek amiket elfogyasztottam kifogyasztottam:



The Body Shop: Cranberry Joy shower gel
Imádom az illatát, az állagát és ahogy ránézek a csomagolására, a csípős hideg jut eszembe, így gyorsan folytatom is a tusolást a jó forró vízben :) Sajnálom hogy elfogyott ez a limitált szériás tusi, de a fürdőszoba szekrényemből már ordítanak rám a bevetésre váró tusfürdők, amiket ezért a szépségért elzártam a szekrénybe :D

Neutrogena: Hand&Nail Cream
Estére használtam mert sűrű az állaga+kell neki az a sok óra, hogy a bőröm alatt tudjon dolgozni, mert erre 2 kézmosás között nemigen van ideje. Igazi reparáló kézkrém, télire isteni!

Boss: Nuit pour femme testápoló krém
Pixiboxos termék, gyorsan azaz pár nap alatt elkentem magamra esténként. Ahhoz képest, hogy télen inkább a nehéz és sűrű, zsíros krémeket és testvajakat ajánlják, kifejezetten frissítő élmény volt a bőrömnek, amikor esténként csak úgy szipkázta befelé ezt a könnyű krémet. És a nagy kérdés ami minden testápolónál szóba kerül: másnap reggel nem volt zsíros filmréteg a bőrömön. Plussz pont.

L'occitane En Provence: shea vajas kézkrém
Pixiboxhoz csomagolták, de már előtte beszereztem egy ugyanilyen kis csomagolásút amit el is használtam, csak annak a tubusát nem őriztem meg ehhez a photoshootinghoz, így az utódja került a képre :)
A táskámban nagyon szépen elfér ez a kis gyönyörűség, ugyan jó sűrű, mégis könnyedén beszívódik és nagyon tápláló. A réges-régi fémtubusban, gyógyszertárban árult babakrémhez hasonlóan néz ki, szóval így optikailag retró, de bejön nagyon :)




Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt