LTB és H&M zsákmányok

Elkezdődtek a karácsonyi leárazások, így ma beugrottam az Árkádba és vettem pár apróságot:

Elsőként a H&M-be mentem be, bizsukat vettem 700/darab áron, a sárga színű kiegészítőket most láttam elérkezettnek, hogy felvételt nyerjenek a ruhatáramba:


Ezután betévedtem az LTB-be, itt 12-ért adnak 2 farmert most akcióban, amúgy mindenre 50% kedvezmény van. Néztem télikabátot, azonban MELLESLEG nem tudtam összehúzni/összegombolni. Így hát ez a jó meleg, bohókás mellény lett a választásom 5.500 forintért, úgy nézek ki benne, mint egy méregzöld mormota, nagyon vidám kis cucc :D





A mellényt sikerült a kanapé szélére kiszorulva fotóznom, így úgy néz ki, mint valami ballonkabát amit a bernáthegyi kutyámra vettem, pedig csak egy álmos hölgyemény miatt tudtam csak a szélén lencsevégre kapni a szerzeményemet, ő pedig nem más, mint az egyik cicám, Mokka:


Mondhatnám úgy is, hogy állati haul :DDD


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt